Gå til innhold

lvl 13 ulykkeslevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

alt gikk bra fram til lvl 13...

vanligvis da jeg pleide og drepe edderkopper og andre dyr droppet de masse rare items... men akkurat i lvl 13 så dropper de det aldri.. dreper liksom 20-30 stk uten at de mister noe liksom :no:

er det bare jeg som er uheldig.. eller er lvl 13 ulykkes lvl'elen :p ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, merkelig du skulle si det! Har selv 2 characters, og slet voldsomt med begge i lvl 18 (av alle ting :blush: ) Husket at alle questene ble vanskligere, dyrene verre osv.. brukte laaang tid på å komme meg videre :)

Skrevet
Haha, merkelig du skulle si det! Har selv 2 characters, og slet voldsomt med begge i lvl 18 (av alle ting :blush: ) Husket at alle questene ble vanskligere, dyrene verre osv.. brukte laaang tid på å komme meg videre :)

Så langt jeg har erfart er det alltid litt slit før de store lvluppene hvor man får mange nye spells osv, men det finnes som regel ganske mange quests som passer deg perfekt for den lvlen man er i uansett hvilken. Det gjelder bare å finne dem.

Skrevet

Hehe, dette skjedde med meg i lvl 13:

Jeg hadde funnet en "Schematic: Mechanical Sqirrel" (sikkert stavefeils) som var verdt litt over en sølv. Jeg dro på auksjonshuset i Ironforge og auksjonerte den bort overprisa, i håp om at noen skulle være dum nok. Det var det faktisk, og jeg mottok litt etterpå den nette sum av litt over 94 sølv :cool: Om ikke det er flaks, så vet ikke jeg :D

Skrevet

Tja, folk betaler ganske mye for ting og tang. Jeg kjøpte en eller annen engineering schematic i Ravenholdt Manor i Hillsbrad for 20s, dro til AH og fikk solgt det straks for 3g. Nice det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...