Gå til innhold

Spraylakkere kabinett. farge/spray?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å spraylakkere mitt Chieftec kabinett (svart, ikke gult) ihvertfall på den ene siden, tenkte litt på å spraye hammer og sigd i rødt/gull/sølv eller noe slikt.. og kanskje resten av kabinettet i matchende farge, noen ideer til lakk, og hvordan farge jeg skal bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du lakka før? for hvis du har det så kan du bestille graffiti spray...hehe altså sånn lakk, etter min erfaring er mye bedre enn den lakken du får på clas og biltema også bedre enn quick lakk....men du burde ha lakke litt før for og bruke den :p

den er drit bra og driit billig.!! må bestilles på nettet men det funker! :p

Skrevet

Okei.. nei hakke lakka no selv, fattern har vel gjort det noe så ska høre med han hva han sier.. er ikke helt sikker på hvordan jeg vil gjøre det.. ingen flere synspunkter?

Skrevet (endret)

Har noen tips: lær av andre sine feil

- Helst kjøp skikkelig lakk

- Rolige bevegelser

- Ikke hold for nerme

- Ikke ta for tykt på

- Ta 2-3 lag

- Les nøye på boksen!!

Endret av Petter (chaos)
Skrevet

Supert petter :thumbup:

Noen forslag angående farge på merket? HAMMER-SICKLE-STAR.png

Skal værtfall ha hammer og sigden, kanskje stjerna i tillegg, eller ha det inni stjerna.. burde jeg bruke denne farga? kanskje spraye hele kabinettet rødt først?

Skrevet
har du lakka før? for hvis du har det så kan du bestille graffiti spray...hehe altså sånn lakk, etter min erfaring er mye bedre enn den lakken du får på clas og biltema også bedre enn quick lakk....men du burde ha lakke litt før for og bruke den :p

den er drit bra og driit billig.!! må bestilles på nettet men det funker! :p

Grafitti lakk ??

Biltema lakken har jeg hørt masse negativt om og quick lakken har jeg brukt selv og ble veldig fornøyd med resultate...Hold deg vekke fra nille/sparland's lakk ikke kvalitet sier jeg bare...

Men husk det er forarbeidet som teller....

Jeg anbefaler : Motip lakk og quick lakk

Skrevet (endret)

Jeg var nettopp inne på www.biltema.no, svært rar side.. men uansett, gå inn på kjemikalier->universal->spraylakk eller noe slikt... der har de en del typer lakk.. hva anbefaler dere meg å kjøpe? skal ha gull og rød spray

EDIT nr2: Det er vel Autoparts som ligger i Bodø, og di selger vel først og fremst det som er i CDcardic katalogen... noen som kan se om di finner no bra lakk der?

Endret av ka1ser
Skrevet

Dæsken...flere moddere enn meg i Bodø altså? Jaja...fint det! (er ikke fra Bodø, men fedrelandet krever min heltemodige krigerske innsats) :D

ka1ser: Noen kule butikker (data/clasohlson-wannabe's) i nærheten eller?

Skrevet

Du er jo fra bodø.. så det burde du vite :D

Nei det er det ikke.. Europris kanskje?

Uansett så bor jeg to mil utfor bodø, og det regner ute, snart lan.. vil ha lakk NÅ!

Morra mi er i byen i dag..

Skrevet (endret)

Kanskje jeg bare tar en tlf til ho, og sier at hun må kjøpe en boks gul og en rød.. koster det mye? hvor lang tid tar det å tørke?

Edit: leif

Endret av ka1ser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...