Vallhall Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Hei folkens Har prøvd å laste ned nyeeste drivere til Epson R800, men ingenting skjer uansett hva jeg gjør,kan noen fortelle meg om en fremgangsmåte som virker?
Pingla Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Hei folkens Har prøvd å laste ned nyeeste drivere til Epson R800, men ingenting skjer uansett hva jeg gjør,kan noen fortelle meg om en fremgangsmåte som virker? Ser ut det er noe trøbbel via den norske siden, virker for meg nå men ikke for 5 minutter siden. Den engelske siden funker helt fint. Hvis ikke så kan du jo gå til http://epson-europe.com Videre finne frem til denne mappen: /pub/drivers/inkjet/spr800/NO/ og laste ned filen: spr800_win2000_5.4a_no.exe
Vallhall Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 Takk for svar Vel, jeg prøvde også den engelske versjonen uten at det hjalp, men nå er det vel ca 2 timer siden, så jeg skal prøve igjen nå
Vallhall Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 Dette var rart, jeg har jo funnet den nye drivern, men når jeg skal laste den står det at det ikke er noen tilgjengelige for nedlastning eller at drivern er inkludert i operativsystemet (XP)
Vallhall Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 Du er en "knupp" skarsk Maaaaaaaange takk skal du ha, tør jeg spørre hvordan du fant den?
Vallhall Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 hmm, jeg var jo innom den linken jeg også, men skitt det ordna seg jo, så takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå