Gå til innhold

Super tilbudet på Dell Ultrasharp 2001FP 20" LCD


Thraze

Anbefalte innlegg

Heisann folkens! Tenkte å kjøpe meg denne skjermen, men for å benytte meg av tilbudet (kjøp 1 skjerm, få 1 til for halv pris) trenger jeg 1 til som vil ha ny skjerm. På denne måten betaler vi 75% av fullpris. Noen i Stavanger området som er interessert i å gå isammen om et kjøp?

 

Kort sagt betaler vi da 5250kr hver for en skjerm som egentlig koster 7000spenn.

 

(Kun seriøse henvendelser)

 

http://accessories.euro.dell.com/sna/Produ...uctlisting.aspx

Endret av GodSlayer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, tilbudet er ikke over. Eksperimenter litt med å legge en eller to skjermer i handlekurven.

 

Jeg siterer: "Buy 1 Dell FP Monitor At List Price and get a 2nd Monitor of the exact same type for 50% off. For example, purchasing an E173 entitles you to a 50% discount only on a second E173 (Applies to selected Dell flat panels)."

 

Gyldig til 11. april. Så hvis to går sammen og deler får man 25% avslag, dvs en 2001FP til ca 5250,- /stk inkl moms. Den er ikke dum. Hvis noen i Oslo er interessert, send meg en PM, jeg vurderer sterkt dette ...

Lenke til kommentar

Vurderer kraftig å kjøpe to til meg selv...

Er dette noe å satse på? Fikk jo terningkast 6 på DinSide.no (dinside.no tas riktignok med en klype salt).

 

Noen som vet hvordan garantien for døde-piksler er? På privatkjøp kan jeg jo bruke angrefristen dersom skjermen har død piksel. Men jeg skal kjøpe disse skjermene til bedrift, og godtar på ingen måte en eneste død piksel... :nei:

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...