Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Post bilder av din racing sykkel!


Anbefalte innlegg

Tilfeldig at du plutselig skulle sammenligne tzr med nsr, som du har e_hamre? Nei, tror ikke det.. Har du ikke noe positivt å bidra med, hold deg langt unna. Har du ikke eid en TZR har du faen ingenting du skulle sagt. Samme med meg og nsr, jeg har ikke eid en og skal ikke uttale meg.

 

Jeg har betalt maks 22 for moped lappen + moped. Ikke f om du får en nsr i god stand, både visuelt og at motoren varer for samme prisen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Sykkel: 38000kr

Lappen: 8900kr

Forsikring: 4600kr

 

Og så kommer trimm i tillegg, men da har du sykkel som tar eller holder de fleste biler til 100 km/t, og en toppfart dær du kan få bot på en tysk autobane for å kjøre for fort :p

Skal love deg, INGEN moped går ifra sykkelen min på noen måte, helder ikke en vanlig uplombert en.

Lenke til kommentar

Også ?

For noen av oss har pris noe å si ;)

 

uansett er dette en post for bilder av racingsykkler. Og ikke diskusjon om man skal kjøpe lettsykkel eller moped:) Så jeg gir meg nå..

Håper du gjør det samme siden det var du som begynte å ta den off topic..

Endret av Kvammis
Lenke til kommentar
Stian_A:

 

50cc er faktisk en gren i motorsport det og, samme som 600 og oppover, så jeg ser ikke helt pointet med at vi ikke kan kjøre med skinn dresser osv? Grunnen til at jeg prøver å få min til å se "større" ut, om du vil, er at da blir den mindre gjenkjennelig for politi som er så ufattelig på hugget etter trim på mopeder.. Jepp, på mitt speedometer er den ene ledningen kappa så den viser mer en 80kmh som er standar.. Jeg føler ikke for at jeg må bevise noen ting for noen, når jeg selv vet at den går 100. Så enkelt er det.. Men hvis folket insisterer kan jeg sikkert ta en film av både speedometer, meg selv, omgivelsene osv så det utelater enhver tvil.

 

Som Pluggen sa, vi er jo ikke gamle nokk til å kjøre middeklasse eller tung, så da må vel vi få kjøre det som er tilgjengelig for oss 16/17'åringer?

 

Skjønner at det er jalla med høytalere å musikk og shit, men neon går ann.. Der er grensa mener jeg..

 

Og ja, det er noe som heter R-moped.. Racing 50cc..

3993166[/snapback]

 

HAHA skinndress på en moped. det vil jeg ikke se ass. jeg syns det er tvilende på lettMC som jeg selv har. men på en wannabe Rmoped er det bare morsomt å se på =S

Lenke til kommentar

Ikke det at jeg kjører rundt i skinndress.

Men hvis vi sier at høyeste fartsgrense i norge er 100km/t og at det er en hastighet som er fullt mulig å oppnå på moped.

Hvorfor skal ikke de som kjører moped bruke like mye sikkerhetsutstyr som de som kjører tyngre sykkler da ?

 

Men jeg ser hva du vil fram til liksom :wee:

Endret av Kvammis
Lenke til kommentar

Jeg hadde racingjakke med ryggskinne og puter i hytt å gevær når jeg kjørte moped..

Velter du på sykkel uansett om det er en 50cc eller 1300cc, så er det greit å ha noe som tar for!

 

De som er uenige kan stikke ut å vise seg fram i t-skjorte hvis de vil, men det vil vare hakket verre å gå på trynet med..

Lenke til kommentar
det stemmer! det  er greit med beskyttese. men det ser ekstremt dumt ut med iallfall skinndress.. på en 50cc.. alt annet en skinn.. PLIIIIIISSSSS

6134140[/snapback]

 

skinndress på moped er litt drøyt..

men det er enda være å kjøre i t-shorte..

pappa fortalte meg nettopp om når han kjørte i t-shorta og uten hjelm.. rett i fronten på en bil :ohmy:

jeg skal ha bra utstyr værtfall :)

Lenke til kommentar

jaja, jeg sier ikke at man ikke skal bruke besyttelser. men kjøp heller MC jakke og bukse som ikke er skin. det gjør jeg!!. skin er fett på Chooper, racing og større sykkler. ellers så er det Mc jakker av stoff (eller hva det nå var) som er tingen. OG det er faktisk mye å si hva som ser bra ut. iallfall hva DU syns ser bra ut. siden da bruker du det iallfall!<3 :love: <--- hun jenta der er forelska i hjertet :ohmy:

Endret av halvoralex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...