G-rookie Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Jeg har akkurat kjøpt bf1942 og Cod + cod un.off. for å kunne spille disse online. På ingen av spillene finner jeg noen servere som jeg kan joine.. Hadde cracket versjon av Cod, og prøvde å gå online, tidligere. Da vistes en liste over servere, men ble nektet tilgang. Nå skjer det ingenting. Kan min ip ha blitt bannet, selv om jeg nå har egen cd-key, eller er det mer sannsynlig at det er noe annet???? Dette gjelder også bf1942... En annen ting: Vanlig Cod funker helt fin på min maskin, men Cod un.off. funker superdårlig (ikke spillbart), selv om den er kraftig nok til spillet. (p4 2,53+1gb ram+matrox parhelia 128). Kan ikke være skjermkort, da dette eksplisitt er nevnt som kompatibelt med spillet og jeg har nettopp lastet ned nyeste driver. Jeg har lett etter tilsvarende innlegg på forumet, uten å finne noe. Har gledet meg til å spille disse spillene online på ny maskin, og setter vanvittig stor pris på om noen kunne hjelpe meg med tips på hva som kan være gæli..
G-rookie Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 Ja, har lastet ned og installert patch til cod un. off. uten at det ble noe bedre (det glemte jeg å skrive i innlegget.) Før det prøvde jeg å avinstallere, og installere på nytt. Har derimot ikke patchet cod og bf1942 ennå. Det som slår meg er at serverene vistes på cod på den crackede installasjonen, (mao kan det ikke være instillinger på nettverket det er noe galt med). når jeg gikk inn på enter cd key (på multiplay options) og skrev inn den gyldige koden oppsto problemet med at serverene ikke vistes. Kan dette være lureri fra activision sin side, at min ip er blitt bannet, eller er det bare jeg som er paranoid????? Ikke helt logisk heller siden det er EA som har lagd BF1942 Griner hardt hvis jeg ikke får dette til å funke Er ikke kjempe-erfaren på spill og problemløsing, så jeg hadde blitt drithappy om noen hadde hatt en aning om hva som kan være føkkd....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå