White Fox Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hei Jeg har hatt firefox på en anen disk, men har nå innstallert den på en ny disk. Hvor finner jeg "filen" som inneholder sidene jeg hadde under bookmarks forrige gang? Hvordan kan jeg få overført mine gamle "yndlingssider"?
Polarbastard Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 HeiJeg har hatt firefox på en anen disk, men har nå innstallert den på en ny disk. Hvor finner jeg "filen" som inneholder sidene jeg hadde under bookmarks forrige gang? Hvordan kan jeg få overført mine gamle "yndlingssider"? C:\Programfiler\Mozilla Firefox\defaults\profile Eller bytt ut "C:\" hvis den ligger på en annen disk
kakkle Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hos meg ligger default bokmerker på den plassen... Mine bokmerker ligger sånn ca her: I windows: C:\Documents and Settings\<brukernavn>\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\<profilnavn>\bookmarks.html På linux, kan jeg tenke meg at den ligger sånn ca. her: ~/.mozilla/firefox/<profil>/bookmarks.html
White Fox Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Jeg fant de ingen av stedene jeg. På det ene stedet lå det bare default bookmarks. den andre mappen under documents and settings har jeg ikke. Noen som vet?
kakkle Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hvilket Operativ system kjører du ? Er det Application data mappen du ikke har ? Har du slått på visning av skjulte filer ? Tools->Folder options->View Velg her view hidden files and folders i advanced settings vinduet... Du må vise skjulte filer for å kunne se Application data mappen...
White Fox Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Pokker jeg har ikke kopiert over applications mappa da den ligger som skjult. Har bare det som ikke ligger som skjult.
Polarbastard Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Var ikke helt på nett da jeg svarte første gangen.... Men prøv å søk etter mappen som heter Favoritter (Hvis du har Norsk versjon).
White Fox Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 Var ikke helt på nett da jeg svarte første gangen.... Men prøv å søk etter mappen som heter Favoritter (Hvis du har Norsk versjon). Har engelsk versjon av firefox hvis det er det du tenker på...
K.. Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 (endret) trippelpost Endret 19. mars 2005 av Knut Erik
K.. Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 (endret) trippelpost Endret 19. mars 2005 av Knut Erik
K.. Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 (endret) Her fant jeg mine favoritter. Har engelsk versjon. *Edit* Shit! Trippelpost. Endret 19. mars 2005 av Knut Erik
White Fox Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 Problemet er bare at jeg ikke har noen slik programdata mappe. Må vel bare gi opp og hente ut de gamle bookmarksene da.
Legion Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 (endret) jo, du har en slik katalog... du kan eksportere bookmarks fra bookmark manager. Bookmarks->Manage Bookmarks: File->Export Endret 19. mars 2005 av Legion
White Fox Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 jo, du har en slik katalog...du kan eksportere bookmarks fra bookmark manager. Bookmarks->Manage Bookmarks: File->Export Hmm, det som er er at jeg kopeierte over ale mapper til en ekstern disk før jeg formaterte og innstallerte window spå nytt. Deretter innstallerte jeg firefox igjen, men når jeg kopirte over til den eksterne disken så hadde jeg ikke på "vis skjulte filer og mapper", derfor vireker det ikke som jeg fikk med denne programdata mappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå