Edstro Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hei! Eg kjøpte cs cz for 5 mnd siden. Og når eg registrerte keyen på steam så fekk eg tilgang til disse spillene: Counter-Strike Counter-Strike CZ Og eg reiner jo med at der følger med cs 1.6. Men det gjør der ikkje Når eg starter cs og går inn på en sørver så kommer der opp: Your are playing counter-strike 1.6 Men eg har ikkje dei nye funksjonene som 1.6 skal ha og eg har heller ikkje dei nye mapene som skal følge med 1.6 Hvor kan eg laste ned cs 1.6?
fiskfisk Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Men du får koblet til CS 1.6-servere helt fint? Hvilke funksjoner og kart er det du mangler?
Edstro Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Eg vet ikkje om eg kobler meg til en 1.5 eller en 1.6 sørver. Men eg kjenner en venn som har 1.6 og han kan kjøre rundt i biler og fly osv.. også har han også avp map.. Noen som kan hjelpe her? Han sa at han hade lastet ned 1.6
A.J Green Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jammen, hallo? Det går ann å spille på custom maps da. Du har fått vanlig 1.6 du har bare ikke disse mapsa som kompisen din har...
FuglFøniks Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Når du går inn på en server som spiller et map du ikke har, lastes det ned automatisk.
christaaah Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 forstod ikkje helt ka du mente men; kan det hende at du prøver å gå inn på cs:cz-servere i 1.6?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå