Gå til innhold

Legg til/fjern programmer. Få programmer oppført

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg overførte akkurat noen programfiler til en annen disk som jeg nå kjører windows på. Programmene fungerer som de skal, men de dukker ikke opp under legg til/fjern programmer. Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du kan bruke uninstallfila i filen sin mappe, eller sjekke om det går med Advanced Uninstaller.

Ikke sikker på om jeg er helt med. Jeg skal jo ikke uninnstalle programmet?

Jeg har som sagt bare overført programfilene til den disken jeg kjører windows på, og jeg ønsker at programmet skal komme opp under legg til/fjern programmer.

Skrevet (endret)
hvorfor vil du ha programmet inn der? det har ingen nyttig hensikt unntatt når du skal fjerne programmet igjen?

det er flere programmer det er snakk om, og det er jo hendig å avinnstallere derfra syntes jeg. Uten å hente opp unninstall fila til programmet.

Endret av White Fox
Skrevet

Altså, om du bare kopierer direkte over et innstallert program til en annen fil, så vil programmene høyst sannsynlig ikke fungere særlig stabilt. Dette pga en hel del registernøkler som ikke blir med under en slik kopiering.

For å få inn programmer slik de bør legges inn, så må du bruke original innstallasjonsfil, eller cdene. Alt annet blir mest sannsynlig bare masse krøll.

Skrevet
Altså, om du bare kopierer direkte over et innstallert program til en annen fil, så vil programmene høyst sannsynlig ikke fungere særlig stabilt. Dette pga en hel del registernøkler som ikke blir med under en slik kopiering.

For å få inn programmer slik de bør legges inn, så må du bruke original innstallasjonsfil, eller cdene. Alt annet blir mest sannsynlig bare masse krøll.

Hmm, ja. Men det er bare det at jeg gjerne vil beholde gamle innstillinger, men da får jeg vel bare prøve å innstallere på nytt og heller erstatte noen filer med de gamle, som inneholder de innstillingene jeg vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...