Andre88no Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hei jeg har spillt wow i over en måned men for noen dager siden begynnte spillet å låse seg når jeg spiller. Nesten hver gang jeg no kommer helt inn på spillet så låser pcen seg helt. Og hvis det ikke skjer så får jeg kanskje spillt i 5-10min før pcen låser seg igjen eller slår seg av. Men når jeg bruker pcen til andre ting så låser den seg ikke. Jeg har prøv å avinstalere og instalere på nytt men det hjelper ikke! Noen som hvet hva som er grunnen eller hva jeg kan gjøre?
ism Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Det kan være veldig mange grunner til at spillet ikke virker. Siden det har virket bra en stund og siden ikke alle andre har problemer så er det nok "noe" med din maskin. Siden det har virker og siden resten av programmene dine virker er det lite sansynlig at det er en harware feil. Vi sitter igjen med software på din maskin. Pass på at du har de siste driverne til skjerm- og lydkort. Fjern alle tulleprogram du har installert de siste årene, men ikke bruker alikevel og defragmenter harddisken. Kjør oppdateringene fra microsoft update. Når du har gjort alt dette og det alikevel ikke virker kan du prøve å reinstallere hele maskinen :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå