Garreth Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 (endret) Har spurt om dette i webkafeen også, men har ikke fått noe svar ennå, så jeg håper noen som kan hjelpe meg ser spørsmålet mitt her. Jeg holder på å lage et skjema, jeg har tatt utgangspunkt i stylephreak's måte å lage skjemaer på. Alt fungerer helt fint hvis jeg gir skjemaet alt den plassen den trenger, men jeg har tenkt å ha skjemaet i midten med en kolonne på hver side. Har prøvd mange forskjellige px verdier, men ingen ser ut til å fungere. Hovedproblemet er at legend (overskriften på <fieldset>-et) ser rar ut i Firefox, i IE så ser den nokså normal ut, men den "dytter" ned høyre kolonne. Jeg har lagt ved et eksempel som forklarer litt hva jeg mener Layout med form Edit: Byttet ut <lable> med <legend> som er den tagen jeg egentlig hadde problemer med. Endret 17. mars 2005 av Garreth
jorgis Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 <lable> er ikke overskriften i <fieldset>, det er det <legend> som gjør.
Gilbert Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 (endret) Er det noe som heter <lable>? Er det ikke <label> ? Edit: Det har jo ikke noe med overskrift å gjøre Endret 17. mars 2005 av fjartan
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Er det noe som heter <lable>? Er det ikke <label> ? Edit: Det har jo ikke noe med overskrift å gjøre Det heter label jo OnTopic: <legend> brukes til det du spør etter...
Garreth Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 <legend> selvfølgelig, jeg bare rotet. Det er <legend> jeg har problem med at den blir for lang hvis skjemaet skal være på et gitt anntall px (360px)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå