angry_dee Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 (endret) Nå har Blizzard startet med å flytte chars mellom servere i Nord Amerika, dette er selvfølgelig frivillig og forhåpentligvis så vil vi slippe unna litt kø. _Men_ nesten alle pvp servere er jo på High population, så vil det da bli bedre? Tror Blizzard burde få opp flere servere før dette skjer.. Synspunkter? EDIT: Europa vil få dette "soon" Endret 17. mars 2005 av angry_dee
M@R7!N Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Syntes bare dette er posistivt jeg. Tror ikke det blir verre enn det allerede er, og det skal bli digg å kunne spille sammen med noen av kameratene mine som spiller på andre servere :S
Sheel Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Tror dette vil bli temmelig bra jeg, bare håper Blizzard er strengere på dette enn de er på "Naming Policy'en" deres. Føler at Blizzard ikke tar alle saker opp helt seriøst, har sendt mange tickets men aldri fått noen god tilbakemelding på dette.
Dʋgɢtung Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Nå er vel alle oss kameratene samlet på samme server, så akkurat det vil ikke bli noe issue. Likevel er det greit at man har denne muligheten, så lenge den ikke misbrukes. Regner med at det med en gang en ny server åpnes vil bli en helt haug med level 60-folk som flytter over. Jeg håper i hvert fall at Blizzard ikke flytter over alle som vil, men at man bør ha en halvveis god grunn (hvilket high-pop server med høy ping da er).
Netforce Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Opplevde noe morsomt iforbindelse med at en av kompisene hadde valgt et litt for lame navn på Earthen ring. Blizzard renama han TIL Rathair .... De har nå fått fiksa på det, men helt bevisste når de renamer chars er de tydeligvis ikke..
akarno Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Kan man bytte fra PVE til PVP realms? Det vil jeg gjøre
Dʋgɢtung Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Slik det virker akkurat nå, ser det ikke ut som det vil bli mulig. Men hvem vet? Kanskje Blizzard åpner for det også
Kim Roger Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Regner med at det med en gang en ny server åpnes vil bli en helt haug med level 60-folk som flytter over. Jeg håper i hvert fall at Blizzard ikke flytter over alle som vil, men at man bør ha en halvveis god grunn (hvilket high-pop server med høy ping da er). nå er det jo slik at blizzard bestemmer hvilken server characterene blir overflyttet til da, så dette blir ikke noe problem for de nye serverene som kommer. blizzard har nok vett nok til å ikke la folk flytte over til en helt ny server
haarod Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Kan man bytte fra PVE til PVP realms? Det vil jeg gjøre Det, mener jeg, vil være ganske feigt. Da ville jo alle lvl'a fort opp på en PvE server (noe som er lettere enn på en PvP) og så flyttet characteren over på en PvP.
nåvi Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Please be aware that while these character migrations are optional, each realm selected for migration will have only one designated realm to which characters will be moved. Once character migrations are ready for deployment, we will announce a rollout schedule for the migrations to take place. Fra wow-europe.com
Rookie_NO Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Regner med at det med en gang en ny server åpnes vil bli en helt haug med level 60-folk som flytter over. Dette kan enkelt fixes med at man ikke får lov til å flytte over chars som har høyere lvl enn en native character. Dvs at alle characterene som blir startet på denne serveren blir flagget som "native" og blir brukt som grunnlag for å bestemme hvilke char's som kan flyttes til denne serveren. Og for å forhindre at en person powerlevel'er bare for å slippe inn høyere lvl folk, kan man heller bruke et gjennomsnitt av native lvl.
haarod Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Kan ikke vente, men ble veldig skuffet da jeg skjønte at man ikke kunne bestemme hvilken server man ville over på. Syns det er veldig synd i og med at jeg og noen av vennene mine havnet på BB, mens noen andre på Al'Akir. Håper derfor at vi kunne komme sammen nå, men den gang ei.. Syns Blizzard burde latt folk fra f.eks. alle serverne kunne bytte over til en server med Low pop. Er enig i politikken at det er en bestemt server man kan flytte over til, men ikke at man ikke kan flytte fra 2 forskjellig realms til en annen.
tacomodo Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Var egentlig sjeleglad når jeg hørte at man kunne bytte server, men når man bare kan bytte til EN designated server, så betyr det at muligens de forbanna spajolene flytter også.
haarod Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Var egentlig sjeleglad når jeg hørte at man kunne bytte server, men når man bare kan bytte til EN designated server, så betyr det at muligens de forbanna spajolene flytter også. Ja, veldig synd det der altså. Hadde jo vært en mye bedre løsning at alle som er på f.eks. BB, Al'Akir, Ravencrest, Warsong osv. kunne bytte til et par designated servers. Istedet for bare Warsong->Dunemaul osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå