Fragletrollet Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hallo Jeg har nå brukt FL Studio i en stund, men helt nylig så skjedde det noe rart, som jeg enda ikke har greid å løse. Når jeg eksporterer en mix til mp3/wave, så blir volumet på denne utrolig lav. Når jeg spiller av filen i en medieavspiller så er det knapt litt lyd hørbar! Mens når jeg lager sangen i programmet, så er det mer enn nok lyd. Dette skjedde etter at mixeren min gikk adundas, men jeg forstår ikke hvorfor :S
Fragletrollet Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Fikk nå til dette. Men nå sliter plutselig ASIO driverene... fuck. *format c:*
oddity Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) *format c:* 3855063[/snapback] Hehe, slapp av! Vent litt med den der! Hva slags lydkort/drivere bruker du? -Edit- Oi! Først nå så jeg at den forrige posten var en måned gammel. Dukka ikke dette forumet opp i går? Jeg må visst være helt ute.... Endret 19. april 2006 av oddity
oddity Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Hehehe! Faen! (Men denne forum-delen er ny, ikkesant?)
Gilbert Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jo, men innlegg ble flyttet hit. Står i Tilbakemeldinger-forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå