Gå til innhold

rare "BZZZZ" lyder i head settet med msi K8N neo2.


Anbefalte innlegg

Det kommer liksom en form for "BRZZZZZZZZ" lyd når jeg skroller opp og ned på websider. når jeg nettopp kjørte 3dmark03 so kom samme lyden innimellom. hva kan prøblemet og løsningen være?

 

(stiller spørsmålet det her siden lyden er integrert på hovedkortet)

 

Jeg har msi k8n neo2 s939, amd 64 3500+, 1gb ocz platinum minne, gainward 6800gt 256mb.

 

Ps. fikk forresten 11347 i score på den testen. er det bra score i forholdt til hardware?

Endret av anal_fabet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er enkelt og greit lydkortet på hovedkortet som ikke er bra nok.. opplevde det samme når jeg kjørte med det selv.. kjøp deg ett lydkort til noen hundrelapper og problemet vil mest sannsynlig forsvinne  :thumbup:

Jepp. Lydkortet plukker opp støy fra andre komponenter i PCen. Er du riktig "heldig" kan du høre CDROMen søke :)

 

Løsning: Kjøp et nytt lydkort. Hvis du fortsatt får "bzzzz" lyder, prøv et annet PCI spor.

Lenke til kommentar

det var nok verre enn som så. nå har maskina streika og jeg antar at hovedkortet var defekt med overslag mellom det integrerte lydkort og agp port.

 

Ps. hehe, jeg hører da forskjell på "støy" i lyd kanalen og "BRRRZZZZZZZZ!!!!" lyder :p lyder som er høye og forverres innimellom når skjermkortet viser forskjellige ting som helt mørk eller helt lys skjerm. før maskina streika så opplevde jeg at skjermbildet hadde jeg fått masse vertikale streker på skjermbildet og lav oppløsnimg, ble svart i et sekund og så tilbake med til bilde med de vertikale streker i 5 sekunder for så å bli svart igjen. jeg valgte å slå av maskina for å ikke skade noen andre komponenter som et helt nytt 6800gt skjermkort til 3600kr :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...