Gå til innhold

Sniktitt på Samsung D600

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som ivertfall blir spennende er å se kamera-kvaliteten på K750 sammenlignet med D600, og se om denne autofokusen virkelig betyr så mye....Noen som har noen formening om det?

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Begynner å nærme seg september nå. Noen som vet prisen på denne tlf? Eller om den har blitt utsatt muligens? Vurderer å handle inn en E730 nemlig. Men om denne kommer snart og prisen er rimelig, så går det vel greit å vente

• 3 uker senere...
Skrevet
Noen som vet prisen på denne tlf?

Det går frem av artikkelen at den vil ligge på samme nivå som D500 da den ble lansert. Noen som husker/vet hvor mye den kostet?

Skrevet

Takk for nyttig link.

Det var såpass ja. Det tok ca 4 mnd før den smatt under 3500.

Synes det er drøyt å betale noe mer enn det. Vi snakker jo her om et avansert leketøy.

Var inne og tittet på omtale i mobile-review, og det hele virker jo absolutt lovende. God billedkvalitet pluss mye annet snadder.

• 2 uker senere...
Skrevet

syntes faktisk at d500 er finere å se på enn d600 ser forøvrig tøffere/solidere ut også.. men jeg har jo kun sett på bildene så det kan tenke seg at jeg kommer til å syntes noe annet når jeg ser den i real time

Skrevet

Hvordan kan du si det? D600 ser mye mer gjennomtenkt ut i forhold til hvordan skjermen er bygget opp osv. D500 knappene øverst virker også mer trykket sammen for at de skal få plass. D600 virker mer stilfull, og den virker rundere i formene, istedenfor kantete. :yes:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...