Gå til innhold

Erfaringer fra Playx.com


Anbefalte innlegg

Har noen av dere vært borti Playx.com før?

Bestilte et spil fra dem den 19 november. ble fortalt at leveringstiden var 2 uker.

to uker gikk og ingen ting skjedde.

Jeg ringte inn og spurte hva som skjer, for dette skulle da være en julegave så jeg måtte få den før jul. dem sa at spillet hadde vært utsolgt, men de hadde fått nye nå, så det ville ta max en uke. Men det kom ikke, ringte inn på nytt 19 desember, en måned etter jeg bestilite det, da sier dem at de har sendt spillet for noen dager siden. ok tenkte jeg, da kommer det snart. lillejulaften kom og ikke noe spill. ringte inn på nytt. skjekket om de hadde riktig adresse osv. den stemte.

Det ente med at jeg måtte ut på julaften for å kjøpe det spillet.

Nå er det 15 mars og enda har ikke spillet kommet.

 

Synes nå de er noe useriøse jeg da. andre som har noen erfaringer fra dem??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du mener sikkert Playx.no. Var dum og bestilte derfra, fikk moms-smell da jeg ikke tenkte på at Playx.no ikke sendte fra lager innenlands. Greit nok, de slipper meg som kunde heretter. Trodde liksom *.no selskap måtte være registrert i Brønnøysund registrene, jeg, og da er det ganske naturlig at de befinner seg fysisk i NORGE. Det er sikkert vanlig for geekene her å sjekke slikt først, men venner ble sjokkert da de hørte hvordan det i realiteten fungerer.

 

Så du får nok en feit smell og. Det tar opptil en måned p.g.a. det ufattelig trege systemet.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Den momsgreia var ikke så vanskelig å se... men ja.. reagerte også på det ettersom det var en .no side...

 

Ellers var jeg litt hissig på dem, for stod ingenting om lagerstatus, og viste seg at de ikke fikk inn varen før om dritlenge... så... jippi... sparte 50kr og måtte vente over en måned mer enn nødvendig :no:

 

Men... jeg fikk varen min i det minste...

 

 

Aldri mer playx.no... play.com derimot!!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke beklage, men forklare mitt lille utbrudd:

 

Jeg klikket på tilbudet på Morrowind (Elder Scrolls III) hos Playx.no. Det bildet de har viser den originale utgaven av spillet, og de sier rett ut:

 

Kampanjetilbud: Kr 99.00

Tilbudet gjelder kun i en begrenset periode/begrenset antall.

 

Veil. pris: Kr 362.00 Du sparer: Kr 263.00 (73%)

 

Dette er hva jeg fikk i posten:

 

PC Gamer Presents (£9.99) utgaven. Med andre ord: Playx.no selger denne billigserie utgaven som om det var den opprinnelige fullprisutgaven, og påstår du sparer fler hundre kroner på det. Det er ikke en overdrivelse på noen måte, men rene fakta.

 

Spillet er selvfølgelig ikke dårligere av den grunn, men det er smålig av butikken å gjøre slikt.

 

Digger Play.com selv. Angrer dog på at jeg kjøpte "The Incredibles" derfra, koster jo like under £15, og fås billigere her i landet, men ellers kjøper jeg de fleste filmene derfra (og noen spill og musikk). Jeg fikk bl.a. I, Robot for under £9 fra Play.com (2 disc edition).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...