Gå til innhold

Salgsrekorder i AH


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lagde og solgte "Spidersilk Boots" for en stund siden. Kjøpte ingredienser på ah for 1,5 g og solgte for 2-3,5g. Tjente tilsammen 6g av å selge 3 slike.

 

At støvlene overhodet ikke er verd 3,5 g, og at jeg ikke kan fatte at folk ville kjøpe dem er en annen sak. Jeg baserte prisene på andre som også solgte de samme støvlene. De var så dyre at jeg ikke ville bruke 1,5 g på å lage dem til meg selv engang. Og jeg hadde dårligere støvler.

 

Nå har det imidlertid stabilisert seg litt mer på AH. Tror ikke jeg hadde fått solgte slike nå på første forsøk. Jeg spiller på Ravencrest.

 

Edit: Alt er relativt. Som level 20-30 er 6 gull ganske mye for så lite arbeid (kjøpe ingredienser og lage)

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Tja, er jo ganske kjekt å selge Savoury Deviate Delight da.

Om du fisker selv eller kjøper Deviate Fish på AH, du tjener bra uansett(for å være så low-level). Får glatt 1g for 5 fisker på AH, siden jeg har monopol kunne jeg sikkert pressa prisen lengre opp også. :)

Lenke til kommentar

En del tradeskill-recipes kjøper man ikke fra treneren, men fra forskjellige "trade supplies" og "alchemy/tailoring/osv supplies" vendorer rundt omkring. Denne vendoren har som regel bare 1 av hver av disse og det tar noen timer før han får de inn igjen. Så da kan man campe ved vendoren og kjøpe alle recipes for så å selge de på AH for mye mer. dessverre er folk så dumme at de ikke sjekker f.eks thottbot før de kjøper de fra AH....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...