Gå til innhold

RainbowSix 4: Lockdown

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo folkens.

Sjekka tilfeldigvis gamer.no sine utgivelsesdatoer og til min forundring ser jeg release på R6-4 allerede om knappe to uker.

Hva er det som har skjedd med RainbowSix serien? Har de gitt opp helt? Markedsføringa har jo nærmest ikke vært tilstedeværende. De regner vel med at spillet selger seg selv. Men det er noe de ikke skal være for trygge på! Ikke etter tre'ern. Fytti katta for en stor skuffelse! Ikke muligheter for modifikasjoner. Hva er det for noe? Det var jo det som var hele poenget med R6. Også driver de å gyter på brukerne ved å lage add-ons for den nette nypris av inntil 400kr. Husker dere RogueSpear Urban Operations med alle de mods'a - det var gull underholdning det! LloydsMods og mange, mange andre... *DREWL* Eh, tilbake til topic, GameSpy har ingen review av dette spillet? Og hvorfor ikke det?! Faktisk så finner jeg ingen anmeldelser på dette spillet overhodet. Og dette er noe som skal slippes om 14 dager?

SWAT4 (release 8. april) kommer til kuppe hele greia hvis dette er tilfelle. Dessuten litt 'bummer' å slippe et spill av den typen rett etter en ferie. Releasen er iflg gamer.no mandag 28. mars.

Flere som har reagert på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Releasen er iflg gamer.no mandag 28. mars.

Flere som har reagert på dette?

Jeg har ikke hørt om spillet før nå.

28. mars er da en helligdag (2. påskedag) uten hverken post eller åpne butikker.

EDIT: det står nå 25. mars. Som er langfredag.

Må vel prøve dette spillet nå det kommer, de tidligere spillene har jo vært bra nok..

Håper på en demo snart da.

Endret av Vandalen
Skrevet

Bra nok? Greit nok? Mulig det. Men for å si det slik, RS UO og de gamle R6 spilla var revolusjonerende en gang i tida.

Du nevner demo, tror du de vil gi ut noen demo en drøy uke før release? Hehe, neppe. Håper det går rett i dass for dem.

Skrevet

Rainbow Six 4: Lockdown lanseres på PlayStation 2 og Xbox 31. mars.

Ubisoft har ikke fått noen dato for PC- eller GameCube-versjonene, men de bekrefter at spillet utkommer på de plattformene også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...