Bad_Mojo Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Heisann! Jeg skal flytte, og skal i den anledning skaffe meg en ny nettilgang. Jeg er ikke sikker på hva jeg skal velge. Store hastigheter er ikke så viktig for meg. Jeg surfer hovedsakelig, og laster ikke ned store datamengder, men jeg spiller noe spill World of Warcraft online. Så langt står det mellom to alternativer. 1. Canal Digital Mini 100/100 til 97,- i mnd 2. NGT Bravo 1450 1 450/384 til 398,- i mnd Så langt jeg kan se er alt. 2 det beste tilbudet i markedet når det gjelder pris/ytelse. Spes med tanke på at de fleste andre har tillegg i prisen hvis man ikke har fast telefon (som meg), og en oppkoblingsavgift på ca 1000,- Men, hvis alt. 1 er brukbar, så kan det være greit å spare 300,- i mnd. Raskere alternativer fra Canal Digital vil ikke være av interesse, for da er det like godt å gå for NGT’s tilbud. Så er det noen som har noe råd å komme med? Mvh, Henning Syversen
cliffme Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Den mini'en...den får du vel kun til den prisen dersom du har "ektra kanalene" canal + osv.. ?
Bad_Mojo Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 For å få den prisen, så må man ha en utvidet grunnpakke, noe som jeg har. Det er ikke det samme som å ha betalingskanaler som canal+
cliffme Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Ok. Har ikke erfaring med linjen til canaldigital...men den fungerer sikkert... Vet ikke hvor mye båndbredde WOW krever?
Jørgen Sørheim Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg er litt skeptisk til om 100Kbit vil holde til WoW. Det er tross alt ikke mer enn 36Kbit raskere enn ISDN.. og vi vet jo alle hvor gresselig treigt det gikk.
krister461 Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 hvorfor ikke ta 750/750-linjen til 270? den har i alle fall jeg bestilt! aldri mer NGT!
YoYo Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Det bør gå bra. Blizzard skryter av at det skal være mulig å spille WoW over modem (WoW Technical requirements). Kan vel kanskje regne med at det kan gå litt dårligere, men det bør gå greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå