ØysteinT Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Okay, hva er beste/sikreste vei å komme seg til Badlands for en Horde-karakter? (l34 Shaman) Er det sør fra Tarren Mills ned igjennom Wetlands og Loch Modan? Går det i det hele tatt? Eller må man nord gjennom Burning Steppes og Redridge Mountains fra Stonard (Swamp of Sorrow)? Er på en RP-server, så PvP er ikke det man trenger bry seg om mest. Øystein
phervagor Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 jeg løp gjennom wetlands og loch modan ja. da gjelder det å finne det ene fjell passet helt sør. men du har ghost wolf, så farta skal det ikke stå på. vaktene i loch modan er vel rundt 30, så vidt jeg husker. og jeg hadde lite problemer med å løpe fra dem. en kamerat av meg er også shaman, og han løp andre veien, gjennom burning steppes osv. han døde 1-2 ganger, om jeg ikke husker helt feil. konklusjon: begge veier er fullt mulig
purpledonkey Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Gjennom Wetlands og Loch Modan er helt klart den raskeste veien. Men blir sikkert en spennede tur hvis du drar fra sør
ØysteinT Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Var spennende nok gjennom Deadwind. Fikk en level 50 fugl etter oss som ikke ga opp før vi nådde neste zone. Takk for taunt totem, sier jeg... Øystein
Omar Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hmm.. Hvordan kommer dere inn i Searing Gorge? Fant ikke veien jeg. Kom bare til Altar of storms..
chokke Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hmm.. Hvordan kommer dere inn i Searing Gorge?Fant ikke veien jeg. Kom bare til Altar of storms.. Rota meg inn i searing gorge i lvl 24 Aner ikke hvordan, tror jeg hadde førstemann fra SW til IF eller noe sånt.
purpledonkey Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hmm.. Hvordan kommer dere inn i Searing Gorge?Fant ikke veien jeg. Kom bare til Altar of storms.. Gå vest fra Badlands
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå