Gå til innhold

Får ikke til å spille CS på internett


Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å spille CS på internett...

 

Når jeg prøver å joine servere til Counter-Strike Non Steam, får jeg enten denne: "Your .dll [cl_dlls\client.dll] differs from the server's" eller denne: "Kicked :You have no entry to the server...". Jeg bruker ikke Steam, fordi jeg ikke har en "original" CD-key til CS. Får også denne beskjeden på noen servere: "Kicked :Dropped due to slot reservation". Men det er vel fordi det er reservert plass til en bestemt spiller, så jeg ikke kan joine?

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Går det an å laste ned en client.dll-fil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette?

Gjetter vilt her, men tror kanskje muligens det kan funke hvis du kjøper HL og bruker Steam!

Det hjelper med en lovlig version ja.

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

Stenges

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...