Gå til innhold

Rosa, ninja inspirert design....


Anbefalte innlegg

Skal lage en side til noe jenter, satte meg ned og lekste litt i photoshop. Fargene skulle være rosa og litt lilla, og jeg villa ha noe litt "tøfft", hvis man kan si det. resultetet finner du i en fish her. Funker det eller funker det ikke? ;)

 

EDIT: glemte og skrive at jeg ikke har laget noe meny, har helelr ikke tenkt på hvordan jeg skal plassere innholdet...

Endret av NisseMannH4X
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra at folk tenker nytt her i gården! Meget fine og elegante farger, som var helt perfekte. Noen synspunkter:

 

- Teksten i header er litt utydelig. Kanskje legge til noen kinesiske bokstaver for å få litt mer ninjarelatert. Men det er jo en jenteside, så det er nok litt for mye av det gode.

- Likte den hvite kurven i header godt. Lilmanas.net kan du flytte litt til venstre.

- Sverdene ble litt uklare og "blurry"

Lenke til kommentar

Ja, de boksene er ikke noe særlig, bare noe jeg smallt samme for å få frem litt mer helhet i fish'en, tror det er en god ide å bytte ut ninjaene da ja.... :yes: Trodde den ninjaen var noe lignende et standard bilde man finner i word jeg, var en svart hvitt strek tegning bare...hmms :hmm:

 

EDIT: endra litt skrivefeil

Endret av NisseMannH4X
Lenke til kommentar
Digg at noen er kreative og ikke bare lager ting som ligner på andre sine sider.

Ser du ikke at ninjafiguren er ifra nip sin side?

 

Fargene var fine, men jeg syns alt blir så innestengt i en "boks".

Fonten brukt til å skrive "lil mamas" er litt for fancy til at jeg ser hva

som står der.

 

Alt i alt fine farger, men du må ordne slik at det ikke blir så "boksete".

Lenke til kommentar

Siden skal være litt bling style. Vet at du sa til meg i stad at det var en sygg dritt side og at jeg "jukser", domodyret. Men personlig så se jeg ikke store forskjellen å gjøre om en strek tegning, enn å bruskes brushes... det er bilder det og, tror ikke nip har laget ninjaen, lignet mer på en sånnt standard bilde i word for 5 år siden, men dette vet jeg ikke, så det skal jeg vel egentlig ikke utale meg så mye om.

 

EDIT: Som sakt før, er de boksene på siden der bare noe jeg slang på, de skal ikke være sånn... ;)

Endret av NisseMannH4X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...