GRendal Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hei, midt i spillet så klikker WOW, og jeg får denne meldingen nederst har 3500+ @ stock, 2GB ram og 6800GT @ ultra. Lydkortet er et audigy 2 ZS. Hva kan dette skyldes?
tigergutten Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Kan dessverre ikke gi noe gjør-dette-og-alt-blir-bra svar...men tenkte å tipse om en tråd med neeesten samme feilmld (131vs132) link Lykke til...irriterende med slikt
ArchEnemY Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Eneste jeg kan komme på er hvis du sitter på TeamSpeak, så har det en tendens til å ikke gå så bra sammen (i mitt tilfelle ihvertfall). Så prøv uten det hvis du har det gående i bakgrunn. En annen ting er å kjøre med kun 1 rambrikke, se om det hjelper. Hadde store problemer med 132error, og da tok jeg ut 1 brikke, og etter det har det funket veldig bra. Gikk et par dager, satte inn den andre brikken, og da funket det helt fint fortsatt. Forstod ikke helt hva som skjedde, men etter det har det funket bra, litt crashing her og der.
hugRmunR Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Fikk akkurat samme feilmeldinga jeg =( Hadde akkurat daua...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå