Gå til innhold

Noen som er enige?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne tråden hører hjemme i Off topic - Annet

Counter-Strike

Diskuter alt som har med Counter-Strike å gjøre her.

Dette har med Counter-Strike å gjøre

Skrevet

Det mangler story, man blir lett avhengig(ikke noe å diskutere på), poengløst å gå rundt å plaffe ned folk uten grunn... Det har ikke vært spillbart pga. grafikk inntil CS: S, men det mangler fortsatt det andre...

Skrevet (endret)

Helt enig! CS suger gymsokk!

Grafikken suger, historien suger (er det noen historie btw?) og Online delen suger.

CS:S er jo ganske bra, med bare på grafikk.

Endret av ewok
Skrevet

Er nok uenig.

CS er klassisk og kan være utrolig morsomt hvis man møter de rette folkene. Grafikken irriterer ikke meg, i hvertfall.

Eneste jeg hater relatert til CS, er fjortisser, whinere, cheatere, osv.

- Hva med å jevne ut lagene så de blir rettferdige?

- Whiner.

Det var vel 6 mot 3 tror jeg, helt tragisk at noen må oppføre seg så idiotisk.

Skrevet

Grafikken suger, historien suger (er det noen historie btw?) og Online delen suger.

Ehh.. Cs er et av verdens mest spilte spill på online, og jeg tror det er en grunn til det.

Skrevet

Ja , CS er dårlig.

CSS er dårlig.

Sikkert hatet av like mange som elsker det. Har ikke noe å si om fjortisser verden over liker dette spillet. Bedre gameplay finner du MANGE steder.

Skrevet
Ja , CS er dårlig.

CSS er dårlig.

Sikkert hatet av like mange som elsker det. Har ikke noe å si om fjortisser verden over liker dette spillet. Bedre gameplay finner du MANGE steder.

Hva er dårlig med CS da?

det er vel over 15mill som spiller det...

Skrevet (endret)

Ehh.. Cs er et av verdens mest spilte spill på online, og jeg tror det er en grunn til det.

Bare fordi mange spiller det betyr ikke at det er bra, ser f.eks på dragostea din tei. den er ikke bra, men hvor mange millioner folk har ikke hørt den sangen?

Grunnen til at så mange spiller cs er at alle kan klare det, det er ingen intelektuell utfordring. i andre spill må man tenke mer, mer innviklet gameplay med mange taster og holde styr på.

Edit: glemte og ta stilling ;) ja jeg spiler cs, men ikke fordi det er bra, fordi det er nesten det eneste spillet som blir spillt på lan. Det hater jeg, derfor jeg gleder meg til tg, der er det mange som vil spille andre spill ;)

JEG HATER CS!

Endret av citric
Skrevet
Er nok uenig.

CS er klassisk og kan være utrolig morsomt hvis man møter de rette folkene. Grafikken irriterer ikke meg, i hvertfall.

Eneste jeg hater relatert til CS, er fjortisser, whinere, cheatere, osv.

- Hva med å jevne ut lagene så de blir rettferdige?

- Whiner.

Det var vel 6 mot 3 tror jeg, helt tragisk at noen må oppføre seg så idiotisk.

Helt enig. CS er gøy visst du møter noen artige folk. Har aldri hatt det så gøy i et spill som i CS med den klanen jeg var i (EpleNektar :cool:)

Grafikken plager meg heller ikke, liker den grafikken som er i 1.6 egentlig, "bedre" enn den som er i CS:S (ikke så mye rot alle veier med bokser som ligger og slenger, tønner som står i veien og bilvrak alle veier) Selvfølgelig er det kult med god grafikk, som i HL2, men ikke i CS.

Mener JEG.

Skrevet
Det mangler story, man blir lett avhengig(ikke noe å diskutere på), poengløst å gå rundt å plaffe ned folk uten grunn... Det har ikke vært spillbart pga. grafikk inntil CS: S, men det mangler fortsatt det andre...

Du sier ikke no å diskutere på, hva gjør vi nå da? :p

Skrevet

"Grunnen til at så mange spiller cs er at alle kan klare det, det er ingen intelektuell utfordring. i andre spill må man tenke mer, mer innviklet gameplay med mange taster og holde styr på."

der bommet du vell VELDIG?

man skal ha bra taktikk, bra aim, å ha en del kunskaper, så man kan ikke vere "dum" å spille det, og man kan spille alle spill en vil, tenger ikke vere smart for å spille, bare ta inni cd`n det ok spille...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...