Gå til innhold

har et KotOR problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg poster denne threaden her fordi det er mange flere her en på SW forumet (tror jeg). Uansett, når jeg er på dantooine i BÅDE kotor 1 og 2 så lagger det som bare faen. Det skjer ikke på noen av de andre brettene. Og når jeg ser i ei viss retning da slutter det. Men når jeg er nær husa da lagger det værre en verst. Før jeg vet ordet av det så er jeg på andre siden av brettet. Noen som vet hva som kan være problemet?

Speccs:

Abit AV8

AMD 64 3500

Gigabyte X800XT PE (AGP)

2X 512 DDR TwinMos ram.

Og hvordan er det i det hele tatt mulig at dette skjer på to forskjellige spill på "samme" brettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd dette i KOTOR1, men har samme problemet i KOTOR2. Dette er en bug i spillet som vil bli rettet i patchen som kommer snart. I følge lucas art skal den være rett rundt hjørnet (har vært det i en måned nå). Jeg fant ut at lagginga ble nesten helt borte ved å installere catalyst 4.6, men det fikk konsekvenser under loading av brett igjen. Ta backup av savegames og prøv. Eller du kan vente til patchen kommer ut, hvis den kommer ut...

Skrevet (endret)

Hadde akkurat samme problem og det var neste umulig å spille gjennom. Jeg hadde imidlertid ikke tid til å vente på patch (var superhekte) og løste det delvis ved å gå mye baklengs. Da kan du se i den retningen hvor det er minst teksturer og da går det faktisk ganske greit, forholdene tatt i betraktning.

Utrolig fett spill, håper det kommer addon eller KOTOR3 ->

Må ha, bare MÅ ha! ;)

Endret av Mozze

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...