Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei , har akkurat kjøpt meg ett brukt Gf 6800 GT gs , men synest scoren er litt lav .

her er en liten screenshot =) Ny%20ACDSee%207.0%20BMP%20Image.jpg

 

fikk forresten ca 8000 med skjermkort stock og med cpu på 3,9ghz , og 5000 i 3dmark 05 (overklokka skjermkort) .

 

hadde vert kjekt om noen hadde noen gode råd =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei , takk for svar :) ..

fant akkurat noe rar info i driveren , det står nemmelig at os har agp 2x enabled , likevel om det står i 3dmark at jeg har agp 8x enabled , noen som vet hvordan dette kan fiksest ? :\

her er en screenshot forresten :p (litt store bilder men det får bare vere :p) Ny%20ACDSee%207.0%20BMP%20Image%20(2).jpg

takk for hjelp =)

Lenke til kommentar

3dmark 01 ligger på ca 17000 , med fsb på 240 (det som har mest innvirkning ) ..

 

ja jeg har ikke peiling på hva som kan vere gale , har alltid hatt ganske slapp ytelse på det meste lixom :\ ..

hadde en nw 3.0c før , ikke noe serli bedre der , har siden da skiftet hk , skjermkort og reinstalla windows ..

 

laveste jeg har fått i superpi er 39 sec på 4.260mhz ..

Lenke til kommentar
3dmark 01 ligger på ca 17000 , med fsb på 240 (det som har mest innvirkning ) ..

 

ja jeg har ikke peiling på hva som kan vere  gale , har alltid hatt ganske slapp ytelse på det meste lixom :\ ..

hadde en nw 3.0c før , ikke noe serli bedre der , har siden da skiftet hk , skjermkort og reinstalla windows ..

 

laveste jeg har fått i superpi er 39 sec på 4.260mhz ..

Noe alvorlig galt der ja.. 39 sec var det samme jeg klarte på rundt 3,4-3,5ghz.

prøvd å feilsøke litt ? Prøv en annen psu, en og en rambrikke, et annet hovedkort, litt forskjellige drivere og bioser osv., noe er galt ihvertfall.

edit: btw så vil jeg anbefale deg å spørre på www.diskuter.no (OcShoot) , mange veldig flinke folk der :)

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...