Gå til innhold

Samsung D600 vs Siemens SXG75


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe ny mobil, og prislappen er ikke så viktig. Jeg sitter her og ser på to mobiler jeg kanskje kan kjøpe. Hvilken mobil anbefaler du, utifra specs.? Har du en annen mobil som stiller med det samme? Noe jeg har lyst på er GPS, noe SXG75 har. Men har D600 mulighet til å ha GPS?

 

 

Her er en liten sammenligning ;

 

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPho...1&idPhone1=1103

Endret av JonasSH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kansje du kan skrive litt om va du vil ha/trenger.

Disse to telefonene er ganske forskjellige, bla. har Siemensen 3G og er litt større og tyngre.

Personlig ville jeg valgt D600, rett og slett fordi jeg elsker designet på D500, og denne er jo nesten helt lik designmessig, men ellers mye bedre! :love:

Lenke til kommentar

Altså.... Nå har jeg hatt Siemens de siste 5 årene.. alt fra c35 eller hva den heter.. til st55 og nå cx65.. og INGEN av mobilene har holdt i mer enn 5 måneder med normalt bruk! :thumbdown: DET er dårlig.. Den dagen siemens klarer å lage en telefon som holder mer enn 1 år, kommer til å være over mitt lik! :D

jeg vil IKKE anbefale siemens.. da de ikke helt lært deg å få orden på telefonene sine ennå!

Men... det er ditt valg! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Altså.... Nå har jeg hatt Siemens de siste 5 årene.. alt fra c35 eller hva den heter.. til st55 og nå cx65.. og INGEN av mobilene har holdt i mer enn 5 måneder med normalt bruk! :thumbdown: DET er dårlig.. Den dagen siemens klarer å lage en telefon som holder mer enn 1 år, kommer til å være over mitt lik! :D

jeg vil IKKE anbefale siemens.. da de ikke helt lært deg å få orden på telefonene sine ennå!

Men... det er ditt valg! :yes:

hva i herrens navn er det du definerer som "normalt" bruk ?

Lenke til kommentar

Jeg ville styrt unna Siemens dessverre, mener fortsatt at SXG75 egentlig er en motorola... tiltross for skyllebøtter med kjeft-hehe...

Men at det er søsteren til E1120 trenger IKKE være noe negativt.

Skjermen bl.a er jo glimrende på papiret.

 

Men føler liksom Siemens ikke er på vei "opp", tror de stuper sakte men sikkert.

Tilogmed tyskerne kjøper ikke Siemens, de kommer liksom ikke med noe nytt eller interresant føler jeg..

Samsung derimot er virkelig på vei opp, og det er en trend som vil fortsette!

D600 er et glimrende eksempel og innepakket i flott design slik som sin lillesøster D500.

Tror jeg ville satset på Samsung hvis du klarer å overse de små Samsung tingene mht T9 og litt andre ting.

Lykke til!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Marshall_m: Mine har hvertfall holdt i over et år.

 

bmwm3: Du må vel få inn i skallen din at den telefonen ikke har noe med motorola å gjøre, enda den kanskje er lik en motorola-telefon.

 

 

Hvis du skal gå for stil: D600, funksjonalitet: SXG75.

 

Forresten, her kan du sammenlikne spesifikasjonene til telefonen.

Lenke til kommentar

Snart blir vi nødt til å dele ut advarsler hvis du fortsetter å lyve til forumbrukere Bmwm3. Du har lov til å ha meninger, men ikke fortsett å lyv.

 

Angående formålet med tråden vil jeg nok si som noen andre: Er design viktigst så velg D600. Hvis 3G eller GPS er viktigst så velg SXG75.

 

Uansett synes nå ihvertfall jeg du bør vente et halvt år med en slik post, da det er vanskelig å velge utifra bare specs. Forhåpentligvis, men jeg tviler på det, har Samsung rettet opp småfeil i D600.

Lenke til kommentar
Altså.... Nå har jeg hatt Siemens de siste 5 årene.. alt fra c35 eller hva den heter.. til st55 og nå cx65.. og INGEN av mobilene har holdt i mer enn 5 måneder med normalt bruk! :thumbdown: DET er dårlig.. Den dagen siemens klarer å lage en telefon som holder mer enn 1 år, kommer til å være over mitt lik! :D

jeg vil IKKE anbefale siemens.. da de ikke helt lært deg å få orden på telefonene sine ennå!

Men... det er ditt valg! :yes:

Siemens er et av de merkene som har minst feil ved telefonene sine. Så hvordan i all verden bruker du telefonene dine!!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...