Dell inspiron Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Noen som kan fortelle meg forskjellen på en ide brenner og sata ? Klarer heller ikkje bestemme meg for hvilken brenner eg ska kjøpe, Plextor,Nec eller BenQ, noen meninger ?
Admin'c Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 ide har ide kontakt og sata har sata kontakt. Er vel ca det samme sånn ellers
Dell inspiron Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 ingen merkbar ytelses forskjell ?
DargarWhiteFang Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Hva med mer eller mindre belastning på CPU????? Eller at man kan gjøre mer uten å få buffer-problem?
Dell inspiron Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 (endret) Då er det jo ingen poeng å kjøpe sata då, med tanke på at eg har rund ide kabel.... Han leif ja Endret 12. mars 2005 av Dell inspiron
Stig-Arne Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 ett stort poeng jo, kabelen.. mye lettere å plassere en tynn SATA kabel inne i kabinettet, istedefor en tjukk ide kabel.. irriterer meg grønn over de eksisterenede ide kablene mine..
Admin'c Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 (endret) Hva med mer eller mindre belastning på CPU????? Eller at man kan gjøre mer uten å få buffer-problem? det er nok minimal forskjell på belastning på cpu og datastrømmen burde ikke være noe problem når brenneren ikke kommer over 8mB/s eller hva det ligger på nå. med tanke på at eg har rund ide kabel så da er vel det også greit Endret 12. mars 2005 av Admin'c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå