Gå til innhold

Klipsch pro media 4.1 eller Logitech Z-560


Anbefalte innlegg

Noen som har hørt begge disse systemene og kan si hvilket som er best. Kommer til å bruke de mest til spilling og høre en del på musikk. Jeg har desverre ikke anledning til å høre på disse, og må da stole på dere. Så ikke noe kødd nå! :wink:

 

Mvh

Olav Førde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klipsch vil jeg tro. Dette fordi de har horn og dermed har skikkelig dynamikk. Bassen er også rask og god.

 

Men, hva med hodetelefoner. Da får du minst like god lyd, samtidig som du sparer en tusenlapp eller to. Bruk dette på øl (eller brus derom du er mindreårig :lol: ) i sommer. Stereo kan du kjøpe til høsten. Om sommern er man tross alt UTE.

 

God sommer!

Lenke til kommentar

Har lest enormt mange reviewer rundt omkring siden jeg også vurderer Logitech anleget..

Ifølge det jeg har lest er Logitech bedre enn Klipsch Promedia 4.1 + at du sparer vel en tusing..

Forskjellen er at Bassen på Logitech er enormt kraftig noen mener at det kan være et problem for de som ikke liker bass så veldig,selv på laveste volum...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


Den 2002-07-08 11:15, EggePromp skrev:

Har logitech z560 og er fornøyd med det. Bassen buldrer nok til å få naboklager.
:grin:



hehe,har anlegget selv nå :grin: Meget bra! Spiller høyt og krystallklart. Bassen er god nesten for god :razz:

Jeg synes at lyden får en egen atmosfære dersom du skrur opp lyden litt :smile:

 

_________________

Mvh Stian Holmgren.

Chieftec dragon big tower, Asus A7V333, XP1900+, GF4TI4400, Logitech Z-560, 256DDR-PC2700

 

[ Denne Melding var redigert av: Holmgr3N på 2002-07-08 21:09 ]

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har Klipsch ProMedia 4.1 og skal garantere at du ikke har hørt bedre pc-lyd i prisklassen. Det er ekstremt bra og om du er redd for å ikke få nok bass, så er iallefall det ikke noe problem. Hos meg står bassjusteringen på minimum!

 

Jeg kjenner ikke Logtitech's system, men du gjør garantert ingen tabbe ved å investere i dette systemet. Det er mer snakk om hva du er villig til å betale for å få denne kvaliteten på lyden.

 

Anandtech.com skriver følgende om 2.1 versjonen:

 

"With a retail price of $179.99, this system represents an investment in quality. Within its market, the system is at the top price rung, though its sonic quality easily justifies the jump in price."

 

Les mer på: http://anandtech.com/showdoc.html?i=1477&p=1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...