Zerpent Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hei, Har en kamerat som gjerne vil spille WoW men får ikke tak i spill. Jeg har gitt bort min 10 dagers til noen andre så jeg lurte på om det fortsatt er noen som har denne. Noen som vil hjelpe min fortvilte kamerat? Send meg en PM
apoxdigital Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Er det du som er din fortvilte kamerat ? Tsk tsk tsk Har ett, men ikke som jeg vil gi til "din fortvilte kamerat". Er nok andre snille sjeler her med 10 day pass.
Zerpent Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Er det du som er din fortvilte kamerat ? Tsk tsk tsk Har ett, men ikke som jeg vil gi til "din fortvilte kamerat". Er nok andre snille sjeler her med 10 day pass. Eh... Javel... Det er ikke til meg. Jeg ba om et 10 dagers pass når spillet kom ut fordi jeg ventet på min CE. Hadde jeg trengt det til meg selv så hadde jeg sagt det. Om du absolutt må vite det så er det søskenbarnet mitt som vil spille. Andre kan spare seg for sånne innlegg som apoxdigital kom med her...
Amon Amarth Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 jeg vil også ha et 10 dagers pass til jeg får kjøpt min egen dem må lage fler servere sånn at dem kan selge flere spill osv!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå