Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

modem og ingen kontakt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med et frisurf abonnement med modem som ikke får noe svar fra nummeret som ringes (815 ett eller annet).

 

slår nummeret... pip pip pip pip..

 

så lukkes modem og får at linjen er opptatt.

gidder ikke å ringe support før jeg kanksje får noen svar herifra.

 

Tidligere har jeg fått feil 680, nå får jeg ikke den engang etter som linjen sies å være opptatt.

 

Har fulgt retningslinjene som finnes på cd som kom med. Har fåosøkt med manuelle og installasjonsprogrammet til Telenor, men ingen forskjell.

 

Please help!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mappa Ekstern tilkobling, høyreklikk Frisurf-ikonet, velg Egenskaper: i Generelt sjekk at du har valgt riktig Kanal i ruta nederst - i Servertyper, behold kun merke i boksen TCP/IP.

Skrevet

Har ikke Frisurf fått nytt tlf.nr? Er ikke sikker, men prøv dette: (Om det ikke er de dere har da)

Telefonnummer modem/analog: 153381545500

Telefonnummer ISDN: 153381545000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...