Gå til innhold

Samsung lanserer 19 (!) nye mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung er idioter! Jeg hater dem! Tenk å annonsere 19 telefoner samtidig som har nesten de samme funksjonene. Hvordan mener de egentlig at jeg da skal kunne velge om jeg vil ha E730, E750, E640 eller E620? Jeg vet ikke hvilken telefon jeg skal sikle etter...

 

Dumme Samsung!

Lenke til kommentar
--

Haha. Beklager, men dummeste posten jeg har lest på lenge.

 

Du bør jo heller være glad for at du har mye å velge mellom. Noen produsenter pumper ut mange modeller i året, f.eks. Nokia og Samsung. Andre produsenter gjør overhodet ikke det, f.eks. SE.

 

Hva man foretrekker er opp til enhver. Om du er sur på Samsung så rett og slett ikke kjøp mobilene deres.

Lenke til kommentar
Noen som vet når D730 kommer?

Hos gsmarena står det 1Q, men dette gjelder statene. Så jeg vil nok ikke regne med at den kommer før D600 eller E730 eller rundt der. 3Q ett sted.

3Q? hva mener du med det? noen som vet når e730 kommer ut?

Lenke til kommentar
Noen som vet når disse fete kommer i butikkene? Muligens litt bedre enn di som følgte med D500! :D

Ja det går vel an å bruke de med D500 også, siden jeg ikke har hørt noe om at D600 skal bruke en annen tilkopling...

Er vel en D500 som står foran dem, så jeg ville tro det ja.

 

men stygge som julig var dem og det er heller ikke sikkert at lydkvaliteten blir noe å hoppe i taket for allikevel. Har ikke så stor tiltro til forsterkeren i mobiltelefoner.

Lenke til kommentar

Samsung E720 er nå bestillingsklar hos våre leverandører til samme pris som den forestående SE K750i (E720 er ikke netcomlåst i motsetning til k750i).

 

Dette skrev jeg om K750i:

 

Den som har dukket opp er låst til netcom og da vil prisene (etter mine forhåndsberegninger) ligge ca slik ut av Netcombutikker (ikke nettbutikk) når den én gang kommer:

 

Uten abo: 3998,-

netcom plenty (ikke bindingstid): 3698,-

netcom easytalk 12mnd: 3498,-

netcom youngtalk 12mnd: 2998,-

netcom activetalk 12mnd: 1998,-

 

Disse prisene kommer nok også til å synke en del mot høsttider, så her er det bare å glede seg.

 

Prisene vil selvfølgelig bli enda billigere i diverse nettbutikker rundtomkring.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
noen som har prøvd X480? hva er + og - med den? syns den er meget aktuell som en rimelig clamshell med de funksjonene jeg trenger.. liker designet godt og. ps har lest mobile review sin anmeldelse men vil ha bruker erfaringer.

+: liten og nett, ålreite knapper, god skjerm, enkel å bruke.

 

-: ikke så god batteritid, ingen supre funksjoner (utenom MMS og WAP), gamle menysystemet til Samsung (ikke rutenett som i D500)

 

Har du prøvd X460, så har du prøvd denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...