Gå til innhold

snilt av blizzard :)


Anbefalte innlegg

Three-Day Extension to Launch Players

10/03/2005

The first month of World of Warcraft will soon be over for the players who registered during or shortly after the European launch on February 11. We’re happy to inform players who registered their account during February that as a thank you for joining us during our successful launch period, and to balance the fact that our first month was a short one, an additional 3 days extra playing time will be added to their account prior to the start of billing. So for those players who registered their account on 11th February, the billing process will begin on Monday, 14th March.

 

Please note that the subscription period is measured in months, not in increments of 30 days. If you register your account on the 31st of a month you will be charged on the last day of the month payment is due. Pre-paid cards, however, will add exactly 60 days to your account.

 

To avoid unexpected account closures, we urge all players to go now to their account management page to verify their account information and ensure the following details are correct:

 

    * Name and address

    * Credit card details or ELV details (pre-paid cards are verified when submitted and thus need no additional verification)

    * E-mail address (the preferred method to contact players)

 

If you experience any problems after entering your correct details please do not hesitate to contact our billing

 

yey :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... Lurer på hva som skjer med kontoen min med tanke på at jeg kun har et VISA Electron kort:S

Har lest mye her på forumet at disse kortene ikke fungerer, så jeg har bestillt meg et VISA Parade kort, men om jeg får det i tide til den 22 mars (som er dagen jeg må begynne å betale) det vet jeg ikke... Tenk om de stenger kontoen min da *krise* :(

Lenke til kommentar
Hmm... Lurer på hva som skjer med kontoen min med tanke på at jeg kun har et VISA Electron kort:S

Har lest mye her på forumet at disse kortene ikke fungerer, så jeg har bestillt meg et VISA Parade kort, men om jeg får det i tide til den 22 mars (som er dagen jeg må begynne å betale) det vet jeg ikke... Tenk om de stenger kontoen min da *krise* :(

Kjøp et gamecard så venter du til det går ut før du bruker det nye visa kortet ditt ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror vel at om noen er for sein med å betale, så slettes ikke karakter(ene) dine. De sperrer nok bare kontoen til du får betalt.

Slik fungerte det i hvertfall med DAoC.

Ja, de sletter ikke kontoer før LENGE etter siste betaling.

 

Gamecards skal være ute nå ja.

 

Synes dette er riktig av Blizzard, de første som kjøpte spillet måtte på store serverproblemer, og fikk derfor ikke spillt veldig mye i starten.

Lenke til kommentar
Hmm... Lurer på hva som skjer med kontoen min med tanke på at jeg kun har et VISA Electron kort:S

Har lest mye her på forumet at disse kortene ikke fungerer, så jeg har bestillt meg et VISA Parade kort, men om jeg får det i tide til den 22 mars (som er dagen jeg må begynne å betale) det vet jeg ikke... Tenk om de stenger kontoen min da *krise* :(

Kjøp et gamecard så venter du til det går ut før du bruker det nye visa kortet ditt ;)

Da blir det ett gamecard på meg da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...