[makeway] Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Heisann! siden min vil ikke det JEG vil ha den skal gjøre!?! Hva gjør jeg? LINK!
objorkum Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Og du vil at den skal gjere kva????????!?!?!?!??????????????!????????????????
[makeway] Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 hehe... teksten skal jo ikke gå utover selve main diven
Lokaltog Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 ' date='10/03/2005 : 20:44'] hehe... teksten skal jo ikke gå utover selve main diven Prøvd .element{overflow:auto} ?
StupidNick Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Og du vil at den skal gjere kva????????!?!?!?!??????????????!???????????????? Slapp av litt med spørsmål -og utropstegn! fra retningslinjene: Bruk av for mange utropstegn (!), spørsmålstegn (?) og andre tegn er også noe du bør unngå. Det får posten din til å se veldig useriøs ut og vil også fjerne oppmerksomheten fra hva du skriver til hvordan du skriver. Ikke bruk mer enn ett utropstegn eller spørsmålstegn etter hverandre, og bruk dem helst ikke sammen (!?). Se også Overdreven bruk av store bokstaver
[makeway] Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 er no0b, skjønte ikke helt? .element{overflow:auto}
objorkum Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Og du vil at den skal gjere kva????????!?!?!?!??????????????!???????????????? Slapp av litt med spørsmål -og utropstegn! fra retningslinjene: Bruk av for mange utropstegn (!), spørsmålstegn (?) og andre tegn er også noe du bør unngå. Det får posten din til å se veldig useriøs ut og vil også fjerne oppmerksomheten fra hva du skriver til hvordan du skriver. Ikke bruk mer enn ett utropstegn eller spørsmålstegn etter hverandre, og bruk dem helst ikke sammen (!?). Se også Overdreven bruk av store bokstaver Var vel for å gjere trådstartar oppmerksam på det, ja.
mikk- Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 (endret) Eventuelt clear:both? (Prøv med å legge en <hr> under det elementet som går ut av rammen sin. Hvis det funker slik du vil ha det, kan du enten formatere HR-elementet slik du vil ha det (gjennomsiktig?) eller du kan lage et nytt element med clear:both) Endret 10. mars 2005 av Mikka
Arve Systad Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Eventuelt clear:both? (Prøv med å legge en <hr> under det elementet som går ut av rammen sin. Hvis det funker slik du vil ha det, kan du enten formatere HR-elementet slik du vil ha det (gjennomsiktig?) eller du kan lage et nytt element med clear:both) Det vil sjå litt rart ut med mindre han lager til en slags minimum-høgde på 100%. Trur det lettaste er å bruke faux columns, så ser det bra ut uansett
mikk- Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Spørs i det hele tatt på hvordan sida er bygget opp. =/
uranus Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Kan jeg se koden til index fila og stylesheet fila di?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå