Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Jeg spillte WarCraft 3 nå. En Custom Game, da jeg blutserlig fikk " Connection to B.net has bin lost" eller noe. Jeg tenkte at nedlastinga tok for mye båndbredde så jeg starte b.net igjenn med en gang. Da fikk jeg "CD-key is currently in use by <En stygg dass>" Hva gjør man med sånt? Har jeg hvert uheldig og fikk en diskonnect eller har han brukt en type hack?
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Det var surt det, ja... dunno om det er en, men, surt
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Om du framleis ikkje har fått det til, send ein mail til Blizzard og forklar situsjonen din, send og med bevis(kvittering, bilde av CD-key o.l.), så vil du nok få ny CD-key og "hackeren" blir kanskje tatt?
pronoob Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Tror nok heller det er lag, du lagga ut men serveren tror fortsatt at du er inne, derfor virker det som om cd-keyen din allerede er i bruk.
Acurus Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Eller så kan det bare vere at, serveren ikke hadde fått med seg at du hadde disconecta. på wow, så tar det litt tid før serverene merker at en charater har dratt. får melding om at du fortsatt er der viss du prøver og logge inn med en gang etter en disconect.
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Hadde jeg disconnecta på vanlig måte så hadde jeg sett at det sto en rute, mens resten ser timeren. Nå var alt helt normalt helt til jeg fikk disconnect. Når prøvde å logge på b.net igjenn så sto ikke navnet jeg skreiv, men et annet. "CD-key is currently in use by <Forskjellig fra hva jeg har>" Men jeg kommer ikke til å gjøre noe føre det skjer igjenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå