Gå til innhold

Bra strømforsyning til 500kr?


Anbefalte innlegg

Har en qtek strømforsyning, og har hørt at den er søppel. Vurdere nå å bytte den ut, men er usikker på hvordan jeg skal kjøpe istedet.

 

Nå skal det sies at jeg ikke har hatt noen problemer med den strømforsyningen jeg har, men ifølge "folket" så vil det etter all sansynelighet si "pang", og plutselig har ikke jeg noe pc lenger...

Endret av aleks_olsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta en titt på bZerk PSU-ene på microplex.

500w til ca. 500 kr er billig

Jau! den va billi! Har du noen erfaring med psu fra bzerk?

 

Er de stabile el?

Jeg har en bZerk PSU, den kortsluttet i dag :thumbdown: (1mnd gammel).

Men har avtale med Microplex.no, skal sende den inn, hvis de finner en feil kan jeg få penger tilbake eller ny PSU eller reparasjon. Da vil også portokostnader blir refundert... :thumbup:

Lenke til kommentar
Ta en titt på bZerk PSU-ene på microplex.

500w til ca. 500 kr er billig

Jau! den va billi! Har du noen erfaring med psu fra bzerk?

 

Er de stabile el?

Jeg har en bZerk PSU, den kortsluttet i dag :thumbdown: (1mnd gammel).

Men har avtale med Microplex.no, skal sende den inn, hvis de finner en feil kan jeg få penger tilbake eller ny PSU eller reparasjon. Da vil også portokostnader blir refundert... :thumbup:

åkei! trur ikke æ tør å bestille en sånn da....kortsluttning etter 1måned...ikke helt bra :nei:

Lenke til kommentar
Ta en titt på bZerk PSU-ene på microplex.

500w til ca. 500 kr er billig

Jau! den va billi! Har du noen erfaring med psu fra bzerk?

 

Er de stabile el?

Jeg har en bZerk PSU, den kortsluttet i dag :thumbdown: (1mnd gammel).

Men har avtale med Microplex.no, skal sende den inn, hvis de finner en feil kan jeg få penger tilbake eller ny PSU eller reparasjon. Da vil også portokostnader blir refundert... :thumbup:

åkei! trur ikke æ tør å bestille en sånn da....kortsluttning etter 1måned...ikke helt bra :nei:

Jeg har hatt min i laaaaaaaaaang tid, men har alldri hatt problemer med den. Jonas hadde nok et engangstilfelle.

Lenke til kommentar

For all del, jeg var veldig fornøyd med bZerk'en før denne edisoden... Microlex.no er en fin butikk pga. at nesten alt de tar inn er nøye overveid, det vil si at nesten alle deres produtker er av god kvalitet :thumbup:

 

Det eneste negative ved bZerk'en er litt støy og "knirking" fra viften ved laveste omdreining. Derfor skifter jeg nå mest sannsynlig til en MIST (dette problemet er nok kun hørbart hvis du har vannkjøling, dette skal jeg skaffe i løpet av måneden).

Et annet problem er at 120mm viften i toppen ikke starter hvis den er innstilt på laveste omdreining når PC'en startes opp. Men, det er ikke fare for overoppheting siden PSU'en også er temperaturstyrt.

 

bZerk 500W (min mening):

 

Pluss:

- Pris

- Ytelse

- Utseende

- Sleever på kabler (heter det sleever/skrives det slik?)

 

Minus:

- Støy/knirking fra 120mm vifte (dette er kun et problem hvis man vil ha et absolutt lydløst system).

Lenke til kommentar
Hvis Qtec'n fungere uten problemer nå, ville jeg brukt pengene på noe helt annet. (med mindre dette er en server med info om 1000 kunder i et stort firma...men hva er sjansen for det.....)

 

space

Jau..det høres jo greit ut...menne...hva er det verste som kan skje vist strømforsyninga går dunken? blir hovedkortet ødelagt?

Endret av aleks_olsen
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Hvis Qtec'n fungere uten problemer nå, ville jeg brukt pengene på noe helt annet. (med mindre dette er en server med info om 1000 kunder i et stort firma...men hva er sjansen for det.....)

 

space

bedre føre var en etter snar. den q-tecen ar kvelden om ikke så lenge. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...