Gå til innhold

USB Stick ødelagt?


Anbefalte innlegg

Spilte musikk fra USB Sticken min på skolen, også kom det noen å slo av pcen uten å avslutte Windows Media Player. Jeg slo på pcen igjen og fant ut at Windows ikke gjennkjente USB Disken. Jeg tok den inn og ut men den lyste ikke og Windows fant ingenting.

 

Jeg prøvde flere ganger, noen ganger så kom det opp en melding om at "USB Dingse Dangs har overskredet strøm tingse dangs" og at USB Port var slått av, trykk på tilbakestill for å slå på igjen.

 

Er min kjære stick helt ødelagt? noe håp for reprasjon gjennom re-partition eller no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spilte musikk fra USB Sticken min på skolen, også kom det noen å slo av pcen uten å avslutte Windows Media Player. Jeg slo på pcen igjen og fant ut at Windows ikke gjennkjente USB Disken. Jeg tok den inn og ut men den lyste ikke og Windows fant ingenting.

 

Jeg prøvde flere ganger, noen ganger så kom det opp en melding om at "USB Dingse Dangs har overskredet strøm tingse dangs" og at USB Port var slått av, trykk på tilbakestill for å slå på igjen.

 

Er min kjære stick helt ødelagt? noe håp for reprasjon gjennom re-partition eller no?

Har vært borti det samme problemet med min Creative Muvo 64 mb. Det løste problemet hos meg når jeg koblet den til en annen USB-port. Kan være verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...