IceBlock Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Spilte musikk fra USB Sticken min på skolen, også kom det noen å slo av pcen uten å avslutte Windows Media Player. Jeg slo på pcen igjen og fant ut at Windows ikke gjennkjente USB Disken. Jeg tok den inn og ut men den lyste ikke og Windows fant ingenting. Jeg prøvde flere ganger, noen ganger så kom det opp en melding om at "USB Dingse Dangs har overskredet strøm tingse dangs" og at USB Port var slått av, trykk på tilbakestill for å slå på igjen. Er min kjære stick helt ødelagt? noe håp for reprasjon gjennom re-partition eller no?
TriNitroToluen Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 høres mer ut som det er maskina, og ikke din minnepinne.
Myx Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Spilte musikk fra USB Sticken min på skolen, også kom det noen å slo av pcen uten å avslutte Windows Media Player. Jeg slo på pcen igjen og fant ut at Windows ikke gjennkjente USB Disken. Jeg tok den inn og ut men den lyste ikke og Windows fant ingenting. Jeg prøvde flere ganger, noen ganger så kom det opp en melding om at "USB Dingse Dangs har overskredet strøm tingse dangs" og at USB Port var slått av, trykk på tilbakestill for å slå på igjen. Er min kjære stick helt ødelagt? noe håp for reprasjon gjennom re-partition eller no? Har vært borti det samme problemet med min Creative Muvo 64 mb. Det løste problemet hos meg når jeg koblet den til en annen USB-port. Kan være verdt et forsøk.
IceBlock Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 har prøvd å koble den til andre pcer, virker fortsatt ikke
Christian. Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Test å sett den inni og formater i diskbehandling.
IceBlock Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Test å sett den inni og formater i diskbehandling. den finner den ikke i diskbenhandling, windows merker ikke når jeg setter den inn en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå