Magnusha Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 (endret) Vet ikke om jeg har postet riktig, men prøver her... Jeg har et problem med pcen. Når jeg trykker ctrl+alt+delete så står det i task manager at jeg bruker 100% av Cpu kraften min... jeg går å ser på prosesser som kjører og finner ut at det er iosdt.exe som bruker mellom 90-100% av cpu kraften... Hva er denne prosessen? Takker for alle svar Endret 10. mars 2005 av magnum_h_a
drengen Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 da har du no fått spy ware. kjør clean sweep program i sikkermodus så vil det nok ordne seg
Syar-2003 Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 (endret) Manuell ... Removing iosdt.exe: This is a very sneaky infection. In order to find & remove the exe you need to: 1. Open Control Panel > Folder Options 2. Click the View tab. 3. Under Hidden Files & Folders click "Show Hidden Files and Folders" 4. Next uncheck "Hide protected operating system files" 5. Reboot in Safe Mode (in XP press F8 before windows begins loading) 6. Open C:\WINDOWS\system32 7. Delete the Folders & files with iosdt in the name (there should be 1 folder, iosdt, containing all the corrupt files) you may want to do a search for iosdt to make sure everything is removed. 8. Empty the Recycle Bin. 9. Reboot in Normal Mode. Og installer og kjør antispy software som nevnt . Trojaner som spres via MSN messenger o.l Endret 10. mars 2005 av syar2003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå