Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Catch og Bluecom nede for telling?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Kl. 13.50 ble nettet borte for meg som både har catch og bluecom som isp. ( jobb og privat )

 

Jeg prøvde å gå innpå ww.catchspeed.no, bluecom.no og vg.no f.eks som ligger i samme nettverk som overnevnte isper. Men dessverre svarer ingen av disse sidene gitt.

 

Er det noen som har supportnr. tilgjengelig? husker ikke det i farta og kommer jo som sagt ikke innpå sidene får å ta kontakt med dem.

 

DevianX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt samme problem, men er oppe og går igjen her nå... Nr. er ihvertfall 81533222

Takker.. er oppe her også.. Kom tilbake for par minutter siden.

 

Men rart at hele nettet skulle falle helt ut samtidig.

 

Ha en forsatt fin dag!

Endret av DevianX
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

Er tilknyttet Catch-sentral på Oppdal (Sør-Trøndelag).

Har Bluecom (512/256 og bluephone)

 

Følgende skjedde:

Lør. 19/3 sentralen faller ut... ingen hjelp å få!

Søn. 20/3 support stengt, og fremdeles nede!

Man. 21/3 kl.9.40 ringer support (15min venting)

- De sier sentralen er nede, og skal være oppe igjen i løpet av 1 time!

Rundt 12, ringer på nytt... de finner ut at sentralen er nede (hm... news!!)

Rundt kl 18 kommer internett tilbake...

 

Hvordan kan bluecom/catch tillate slikt??

Uten noen beskjed; de stenger sentralen, tar helg og lar bluephone-kunder i stikka!!

 

Hva mener andre om slikt?

Vo-IP er vel likestilt med vanlig telefoni, og har man ikke da krav på noe bedre?

 

Må si meg lite fornøyd med produktet bluecom/catch har levert så langt :(

(Mulig dette bare gjelder min sentral, har andre opplevd det samme?)

Lenke til kommentar
Hvordan kan bluecom/catch tillate slikt??

Uten noen beskjed; de stenger sentralen, tar helg og lar bluephone-kunder i stikka!!

 

Hva mener andre om slikt?

Vo-IP er vel likestilt med vanlig telefoni, og har man ikke da krav på noe bedre?

ADSL for privat personer har som regel en rettetid på mellom 8 og 12 timer i normal arbeidstid. Så at når en sentral tar kvelden på fredag så er det selvfølgelig ingen garanti for at den skal være oppe igjen i løpet av helgen.

 

Er du klar over hva det koster å få teknikkere ut på sentraler i helgen?

Hvis det er slik at dette heller ikke er en stor sentral og det ikke er så veldig mange kunder tilknyttet denne skjønner jeg godt at Bluecom ikke gidder å sende ut en teknikker i helgen.

 

Du kan også være ganske sikker på at bluecom / catch ser når en sentral detter ned og vurderer med en gang om det skal gjøres noe umiddelbart eller om det kan vente.

 

Synes ikke du har noen spesiell grunn til å klage, med det prisnivået som er på private adsl samband nå til dags er det ikke noe stort under at kundeservicen ikke er på nivå med bedrift-linjer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...