Gå til innhold

Kurt Cobains død


Bogan

Anbefalte innlegg

Ut fra sangtekster og intervjuer jeg har sett, tror jeg at han tok sitt eget liv med viten og vilje. Ettersom det var hans valg, ønsker jeg det ikke ugjort. Men en ting er sikkert og visst, og det er at jeg mer enn gjerne ville mottatt mer musikk fra den mannen!

 

Han ville forresten blitt 38 år 20. februar. R.I.P.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kurt Cobain tok selvmord. Les "Heavier than heaven" av Charles R. Cross. Dokumentaren "Kurt & Courtney" er full av pisspreik.

 

Jim Morrison døde vel av hjertefeil etter et hardt liv? Nok av DVD'er om The Doors og Jim Morrison. Spillefilmen "The Doors" av Oliver Stone er genial.

Lenke til kommentar

Riktig: Først overdose (en veldig stor en også) så hagla rett i huet, før rusen gikk amok. Så han drepte seg selv to ganger for å si det slik. Først med hagla så med overdosen. Selv om man skulle tro det var omvendt. Som liten fortalte han vennene sine at han skulle bli en stjerne også drepe seg selv. So he did.

Lenke til kommentar
Kurt Cobain tok selvmord. Les "Heavier than heaven" av Charles R. Cross. Dokumentaren "Kurt & Courtney" er full av pisspreik.

 

Jim Morrison døde vel av hjertefeil etter et hardt liv? Nok av DVD'er om The Doors og Jim Morrison. Spillefilmen "The Doors" av Oliver Stone er genial.

Den er ikke genial.. Den er akkurat som Stones "Alexander", der henholdsvis Morrison og Alexander blir framstilt som guder. F.eks hvis man har sett liveopptak av Morrison så var det ikke slik han var som det blir fremstilt i filmen.

 

Og jeg skjønner ikke hvordan Kurt Cobain skulle klart å ta selvmord med 3 ganger så mye herion i kroppen som en "vanlig" overdose. I brevet han skrev var ikke et selvmordsbrev før det siste avsnitt og det er skrevet på et annet tidspunkt enn resten av brevet. Men selfølgelig, mange rare ting har skjedd før..

Endret av bjarne88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...