Gå til innhold

Feil under installasjon av Slackware

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har lasta ned Slackware 10.1, sjekka for feil (MD5) og brent to CDar (den siste på 4x). Likevel får eg vedlagd melding ved installasjon. Det kjem fleire, men ikkje alle feiler. Mange pakker (?) går inn, men veldig mange feiler med same type melding som dette.

Tips til kva eg gjer feil?

post-27-1110386256_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har nokon jalla CD-R CDar som får slike feil etter at eg har brukt dei 1 gong elns og lete dei ligge ei stund. Når eg prøver å bruke dei seinare er det alltid feil med dei.

Kanskje CD-brennaren evt CDane ikkje er heilt gode?

Skrevet

Har hatt samme problem med en cdrom på en laptop jeg har liggende. Prøvde gang på gang, men fikk alltid feilmelding av samme slag. Endte bare med at jeg byttet ut cdromen midlertidig. Grusomt irriterende.

Skrevet

Har hatt samme problemet selv med både 10.0 og 10.1 etter en rekke utbrenninger. Det jeg gjorde da, var å skrive ned på et ark alle pakkene som fikk feilmeldingen, for så å ta en eller flere "installpkg" i dir til cdrom når systemet var oppe. Funket fint :roll:

Rare med hele greia, var at jeg fikk fler feilmeldinger når jeg formaterte med Ext3 enn ved ReiserFS :dontgetit:

Skrevet

Eg har berre testa emd ReiserFS, og laga tre CD-plater som alle driv og feilar. Den siste brant eg ut på ein Plextor-brennar med ei dyr CD-RW-plate som var "berekna for audio".

Eg kan ikkje tru at det er noko feil med sjølve brenninga eller med platene. Eg har laga hundrevis av CD-kopiar utan å ha opplevd liknande feil.

Merkelege greier...

Mengden feilande pakker er så stor, at eg ikkje kjem til å orka å skriva dei ned.

Løysinga blir nok å droppa heile Slack, trur eg!

Det finnes mange kjekke linuxdistroar der ute, så kvifor bruka mykje tid på dei som ikkje ein gong vil la seg installera?

Skrevet
Det finnes mange kjekke linuxdistroar der ute, så kvifor bruka mykje tid på dei som ikkje ein gong vil la seg installera?

fordi slack er spennende :thumbup:

Skrevet

Det kan være HD som er problemet. Jeg har prøvd å legge inn slackware på en harddisk jeg visste at ikke var 100% - og da fikk jeg sånne feilmeldinger.

Løsningen var å flytte partisjonen til "end of free space" (cfdisk) - dette var jo selvfølgelig en dedikert linux disk, og skulle ikke kjøre windows, og den var på 120GB så det var jo i mitt tilfelle ikke noe problem.

Skrevet
Opplevd det samme eg og.

Grunn: "jalla" CDar :)

Da må slackware være kresen på platene..har brukt Verbatim i en årrekke nå. Har så si aldri hadd en eneste korrupt brenning med disse platene. :dontgetit:

Skrevet

Dette ser ikkje ut til å vera noko feil med plater eller brenning.

Det forslaget med HDD-feil peikar på ein vakkel i hardwaren som Slack skal inn på. Det kan f.eks. tenkast at Slack-installasjonen er meir følsom for "svak" CD-ROM-spelar, og at om eg skrur ein ny CD-ROM-spelar i maskina, så fungerer det...

Kvifor Mandrake sklir rett inn på same maskin, kan skuldast at Mandrake er mindre følsom for sånne her ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...