Overguard Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Kom inn på xeno nå, og det første jeg leser er: "speedhackern er vell dratt? " :!: Det var vel på de_italy sant? Merka det jeg også. jepp det var en speedhacker der i dag..han spilte elendig men løp j**** fort :!: Jeg kniva en speedhacker på Acme#4 ! Han løp også j****g fort! Men han var også j****g dau etterpå!
Werlin Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg er ganske god i CS:S, med en kill/death ratio på 1,5. Når VAC2 kommer, så blir ratioen enda bedre. Det er en passende belønning for alle som ikke faller for fristelsen for å cheate!!!! ikke at jeg er så veldig god selv, men 1,5 i k/d ratio ekke "ganske god", akkurat Det er jo liksom at du har f.eks 15 kills og 10 deaths (?), og det vil ikke jeg akkurat si at er "ganske god"... Kommer helt anpå hvordan man spiller... Man kan ha 1 i kpd og spille dødsbra (om man stormer mot campere) og en kpd på 4 er fort dårlig hvis man f.eks. spiller som ct på dust. kpd måler mer lamehet enn skills. Spesielt etter at de forandret autosniperene til å bli "übernoobvåpen numero uno" Vil forresten anbefalle folk å spille på servere som er med i Radar, om det blir tatt cheatere der så ryker de ut av alle serverene som er med i Radar Beste anticheat som har kommet på altfor lenge. (VAC, PB, CD osv. hjelper ikke så altfor mye, det viktigste er admins som speccer Men.. har litt tro på VAC2 ) Hvordan vet man at serverene er med i "radar"? Klikk på linken jeg ga ut, og så på servers For ordens skyld: Catch-Gamer, cs.vismann.no, csPlanet, FoCo.no, Freekill, GoodGame.no, HIVE, Kongeserver.no, SingSing, Superserver, United Nerds, WaZelin og X-Pec Det er alle mann alle (om jeg ikke har glemt noen)
Alt-Ctrl Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Kom inn på xeno nå, og det første jeg leser er: "speedhackern er vell dratt? " :!: Det var vel på de_italy sant? Merka det jeg også. jepp det var en speedhacker der i dag..han spilte elendig men løp j**** fort :!: Hehe, var der jeg og. Stakk før Sandro kom da bugbox Rart, har ikke sett deg der, kaller meg selv Betrayed_Alt-Ctrl
Overguard Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Klikk på linken jeg ga ut, og så på servers For ordens skyld: Catch-Gamer, cs.vismann.no, csPlanet, FoCo.no, Freekill, GoodGame.no, HIVE, Kongeserver.no, SingSing, Superserver, United Nerds, WaZelin og X-Pec Det er alle mann alle (om jeg ikke har glemt noen) Er ikke det 1.6 servere da!?
Bugbox Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 bugbox Rart, har ikke sett deg der, kaller meg selv Betrayed_Alt-Ctrl har sett deg ja...heter (@ndeby city)BuGbOx
GoldlaXiE Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Kom inn på xeno nå, og det første jeg leser er: "speedhackern er vell dratt? " :!: Det var vel på de_italy sant? Merka det jeg også. Det stemmer nok det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå