Gå til innhold

"Multiple instances" av Counter-Strike - mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mekker for tiden på en CS-film, og da hadde det vært litt enklere om jeg kunne kjøre minst to "instances" på en gang av CS.

Har prøvd med non-Steam CS og Steam CS samtidig, men maskinen klager bare over antall "instances" på en gang.

Mulig å bryte denne sperra?

Obs. Dette er klienter for én server - alle "instances" må kunne koble til samme server.

(Noen kan kanskje også gi meg et norsk ord for "instances"? Kommer ikke på noe selv.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tenker på å kjøre CS to ganger. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.

Først åpner jeg CS og kobler til serveren.

Så åpner jeg CS en gang til, og kobler til samme server.

Da har altså serveren to klienter på samme maskin.

Skjønner?

Skrevet

Ser ikke noen annen måte for å få filmen slik jeg vil.

Det er litt vanskelig å få noen kompiser til å være med i småscener da og da.

Det jeg prøver på er da å kunne få to modeller i CS til å vises samtidig. Og kunne flytte seg litt hit og dit. Boter er litt vanskelig å få til å gå dit jeg vil og gjøre det jeg vil.

En annen måte er jo hvis jeg kunne bytte mellom to personer i CS - men tviler på at det finnes noen mod for dette.

Skrevet

CS 1.6 her, funker vel ikke da? Aner forresten ikke hva det er heller.

Men den "uskyldige plystringen" din er mistenkelig. ;)

Skrevet

Hehe nei virker ikke på cs 1.6 nei. Garrys mod en en mod laget for å leke seg med source motoren. Du kan sette inn alle modeller og figurer i spillet og flytte rundt på dem som du ønsker. Kan lage mye fete filmer og lignende der. Men det var vel ikke noe slikt du var ute etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...