CNesset Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Vurderer å begynne å spille America's Army.. Så da lurer jeg på hvordan det egentlig er?? Bra?? Dårlig?? Hva synes dere??
Mats1988 Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 På noen servere må du ha gjennomgått en god del trening, som er ganske realistisk. Men visse treninger er dønn kjedelig, må ta prøve osv. Men spillet i seg selv synes jeg er dødsfett
Elendil Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Okå spill som ikkje krever så mykje av maskina i forhold til andre nyare spill.. Morsomt er det og men du må først ta basic training(elns) før du kan begynne på serverar. Gratis er det og som er bra.
Imho Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Jeg synes dette spillet er knall Jeg liker sånne "vanskelige" fps spill
Grundig Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 AA er et meget godt alternativ til for eksempel CS. Det er mye mer realistisk og du må til enhver tid tenke taktisk. Liker du FPS sjangeren så last ned AA. Du vil ikke angre!
JoeDohn Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Trening er jo noe alle lagbaserte, krigsorienterte FPS skulle hatt. Så slipper man masse blue on blue, medics som tror de er Rambo, folk som ikke vet hva slags våpen de har i henda og hva det skal brukes til og så videre. AA har for øvrig seriøse spillere og et bra serversystem, jeg synes det var en veldig bra og underholdende erfaring. Anbefaler det.
[dsr`camo] Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 og et bra serversystem hehe ja hvis auth server er oppe da... Men AA er et bra spill... men en del bugs er det jo. Men siden det gratis så da skal man ikke klage så mye
Grundig Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Det blir stadig mindre bugs. De slipper patcher regelmessig og jeg opplever svært sjelden eller aldri bugs i det spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå