dephz Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Hei, jeg kjøpte meg en Razer DiamondBack Magma optisk mus hos www.databutikken.com/no . Etter noen dager jeg hadde brukt den slutta den og lyse, og funka ikke mer. Mitt spørsmål er, da har jeg vell krav på en ny ? Hvordan får jeg meg en ny ? hva må jeg sende med i retur pakka ? ja jeg vet jeg kan lese på www.databutikken.com/no men jeg fatter ikke noe av det! Noen som kan hjelpe meg?
PSV Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Er ikke dette innlegget ganske likt dette : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=388720 ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå