BrukerSlettet Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 (endret) Med engang jeg kjøpte skjermkortet mitt, fikk jeg med CS:CZ med. dessverre skrev jeg inn en epostaddresse jeg ikke husker passordet på . Har også glemt brukernavn og passord. Da jeg lagde ny steamkonto og leste inn cd-keyen, fikk jeg som svar at cd-keyen var brukt opp på en annen brukerkonto. Noen som vet hvordan jeg kan få vite hvilket brukernavn jeg registrerte meg på eller hvordan jeg får ny cd-key? Hvis noen har 2 cd-keys for enlarannen grunn og føler seg gavmild nok til å gi bort en cd-key, så er det bare til å sende PM , da ville jeg vært EVIG takknemlig . (vet ikke om det er lov å spørre om sånt, men jeg fjerner det da isåfall) Endret 8. mars 2005 av jolleguten
wichtom Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 kansje du skulle sendt en mail til valve og spørt om hva du eventuelt kan gjøre.?
InsertNumLock Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 http://counterkeys.com/ 60 Kr for en ny key, slipper du alt stresset med mail og greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå