Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSN funker ikke?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra slike tråder kommer opp, da vet jeg at det ikke er bare her hjemme feilen er.

 

For 3 måneder siden fikk jeg ikke logget meg på MSN, hva feilen var fant jeg aldri ut, fikk drøssevis av tips som jeg gjorde til punkt å prikke. Men ingenting hjalp. Resultatet blei re-instalasjon av Windows.

Lenke til kommentar
Bra slike tråder kommer opp, da vet jeg at det ikke er bare her hjemme feilen er.

 

For 3 måneder siden fikk jeg ikke logget meg på MSN, hva feilen var fant jeg aldri ut, fikk drøssevis av tips som jeg gjorde til punkt å prikke. Men ingenting hjalp. Resultatet blei re-instalasjon av Windows.

Virker som om det er helt krise for mange om man ikke man faller ut, og er ute et par timer :roll:

Anyhow, dersom du ikke har gjort noe spesielt rett før msn slutter funkere, og alt annet enn msn funker, så er det 99% sikkert at det er msn som er nede.

 

Anyhow, det er allerede (minst) èn tråd om dette allerede.

Lenke til kommentar

Det som virker litt spesielt nå er at ingen ngt-brukere jeg har snakket med får kontakt med noen microsoft-servere i det hele tatt. Dette inkluderer msn.com, msn messenger, hotmail, microsoft.com og masse andre.

 

I følge ngts hjemmesider:

 

MSN og Microsoft tjenester

 

Noen av våre kunder opplever ustabilitet knyttet til noen av Microsofts tjenester for øyeblikket.

08.03.2005

 

a.

Endret av skeib
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...