Gå til innhold

Gaming pc med bra S-ATA


Anbefalte innlegg

Budsjett er 9-12000 UTEN skjerm, mus, tastatur, høytalere og OS. Butikk netshop.no

 

Vil at den skal kunne gjøre raske filsøk i windows XP. Dette går vel kun på harddisken? Vil derfor ha to skikkelig godbiter av S-ATA disker

 

Skjermkortet kan være alt untatt Nvida! (Nvida geforce ti 4200 fucket opp den gamle pc'en i maskinvareakselerasjon) Skal også ha tv kort til å ta opp tv program.

 

Så må den være rimelig stillegående!

 

DVD brenner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

  • Hvorfor må du handle på netshop? Det finnes mange andre butikker som er like rimelige og har god kvalitet. Ikke at netshop er dårlig, men benytt valgmulighetene dine.
     
  • Skal den brukes til noe spesielt? For "raske filsøk i Windows" er et veldig uvanlig kriterie...
     
  • Du må vite at selvom du har vært uheldig med nVidia før, så betyr ikke det at alle nVidia kort er dårlige. Derimot er de nyere kortene bedre på mange måter.

Lenke til kommentar

Har endel filer. Word dokumenter etc. Så den bør helst finne disse raskt. Gir meg ikke på Nvida, etter det jeg opplevde med den gamle pc'en min velger jeg aldri de igjen. De har hatt flere år på å reparere feilen. Og Microsoft har garantert opplyst de om det da de har fått og behandlet feilmeldingene mine

 

Det med netshop er ikke så viktig. Eneste grunnen til at jeg skrev det var så jeg slapp å få svar med deler som butikker ikke har. Kan ikke sette pc'en sammen selv nemlig..

Endret av link202
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...