Gå til innhold

Spiller folk 1.6 eller Css?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller 1.6.

Liker ikke "stemningen" i CS:S, også ser det ut som alt går så treigt, på en måte :confused: (nei, ikke pga lav FPS eller liknende). Liker heller ikke formen på og lyden i Colten :p (ja, vet den ser mer ekte ut, men uansett)

Skrevet

Colten ser jo ut som en lekepistol!

Ontopic: Eneste ulempen med 1.6 synes jeg, er grafikken, som forsåvidt kan være en fordel, slik at mange med dårlige PC'er kan spille. Det er selvfølgelig mange småting som er fikset i Source, som granater osv.. men allikevel veier det ikke opp for eggehodene, og sprayen.. osv

Skrevet

Jeg tror nok det kommer mest ann på hva man er vant til. Det er ikke lett å innse at noe bedre har kommet når man har lagt ned så utrolig mange timer i den første versjonen. Mange likte jo heller ikke v1.5 og v1.6 når de kom. Hvis du hadde gitt valget mellom 1.6 og CS:S til noen som aldri hadde spilt det før, tror jeg de aller aller fleste hadde valgt CS:S. Noen uenige?

Skrevet
Dessuten Tomfu: Hvordan i alle dager kan du si at rekylen på våpenene i 1.6 er mer realistiske enn den i source?

ex_interp fungerer dessuten aldeles utmerket i 1.6.

Vel, sett ut i fra de såkalte hyperrealistiske spillene, så skal ikke våpen som ak og m4a1'en være så treffsikre som de er i CSS.

Og jeg mente egentlig at ex_interp fungerte slik den skal, og ikke for å hjelpe folk som ikke har aim som i 1.5. Var bare meg i farta det.

Skrevet (endret)
Dr.Ittsekk Skrevet 12/03/2005 : 12:12

Jeg tror nok det kommer mest ann på hva man er vant til. Det er ikke lett å innse at noe bedre har kommet når man har lagt ned så utrolig mange timer i den første versjonen. Mange likte jo heller ikke v1.5 og v1.6 når de kom. Hvis du hadde gitt valget mellom 1.6 og CS:S til noen som aldri hadde spilt det før, tror jeg de aller aller fleste hadde valgt CS:S. Noen uenige?

Du har vel et godt poeng, hadde jeg aldri spilt 1.6 før ville jeg ikke syntes det hadde vært noe rart med CSS, heller tvert imot..

Edit: leif

Endret av ka1ser
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Spiller 1.6.

De fleste n00bsa spiller CS:S, mer eller mindre..

Skrevet
Spiller 1.6.

Den posten sa ganske mye om det ikke-eksisterende IQ-nivået ditt... :ermm:

Skrevet
Spiller 1.6.

IQ har vel ikke noe med det å gjøre?

Jeg spiller 1.6.

Skrevet

jeg spilte 1,6 helt til cs:s kom, elsker grafikken og fysikken, blir mye morsommere og spille da. når likene detter ned fra plasser og slikt :) mye mer realistisk. er nok like mange "noobs" på 1,6 som på source ;)

Skrevet

cs 1.6!! :D eg syns seriøst css blir mer en komedie av cs 1.6.. grafikken er jo helt latterlig og colten ser jo ut som den har blitt trøkt sammen i en bil presse

Skrevet
cs 1.6!! :D eg syns seriøst css blir mer en komedie av cs 1.6.. grafikken er jo helt latterlig og colten ser jo ut som den har blitt trøkt sammen i en bil presse

Spist mye bananer i det siste ? Greit at folk har meninger men hvordan i helsike kan du si CS: Source ser latterlig ut mens 1.6 ikke ? Det er jo på en oppgradert motor jo ! Animasjonene i 1.6 har jo blitt parodiert i lang tid og med CS Source kunne man vise fram spillet til venner uten at de brekte seg i latter.

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Heh, hva har IQ med det å gjøre? Er jo fakta.

Skrevet

Siden det er så mye Counter-Strike huer her, så kan noen svare meg på hva dette betyr?

Performance warning: Mark bone 'ValveBiped.Bip01_L_Hand' in model 'player/terror.mdl' as being used by bone merge in the .qc!

Fikk den i CS:S, og spillet klikker sånn ca hvert 6.te sekund... og det henger seg i nesten 30 sekunder... "Hurra for ny grafikkmotor som bare klikker"

Synes seriøst at de 6 årene de har brukt på å opparbeide Half Life 2 og fysikkmotoren osv der har nesten vært bortkasta tid....

Men uansett, er det noen som kan hjelpe meg?? slutt på frekkhetene mine nå... :p

Håper noen her vet hva det er og hva det betyr, for CS:S er faktisk litt artig når man først lærer seg det :tease:

MVH: Joakim Gulbrandsen (alias [NOR]Sushine :p )

Skrevet
Spiller 1.6.

Er du redd for nye ting. Eller har du ikke god nok maskin til å kjøre source. Har det seg slik at alle som rakker ned på source egentlig ikke har god nok maskin men vil ikke inrømme det. Så de gjemmer seg bak at det bare er "Noobs" som spiller Source. :whistle:

Skrevet (endret)
Spiller 1.6.

Er du redd for nye ting. Eller har du ikke god nok maskin til å kjøre source. Har det seg slik at alle som rakker ned på source egentlig ikke har god nok maskin men vil ikke inrømme det. Så de gjemmer seg bak at det bare er "Noobs" som spiller Source. :whistle:

Bra utsagn :nei:

Sitter selv på en ganske god pc, og kjører source lett.

Derimot av den enkle grunnen at det faktisk er så tragisk gjør at jeg fortsatt spiller 1.6. Det har ikke "feelen" og det er egentlig et helt nytt spill.

Skjønner godt at de nye prøver source i stedet for 1.6

(oooh, jeg fikk pc av mamma til jul, jeg vil spille tøft datamaskinspill...Oh, Caunterstraik Source. Oooh, kuuuul grafikk!.....eh....Mamma, kan du tørke meg nå?) :roll:

Men derimot de som går fra 1.6 til source er "noobs"

Fordi i source møter de andre "noobs" og har kanskje en litt større sjangse for å leve lenger en første person de møter på.

CSS er ihvertfall langt unna å være et konkurransedyktig spill.

Edit:

Edit and leif

Endret av Rampage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...